Eline92 Geplaatst: 30 december 2023 Delen Geplaatst: 30 december 2023 Zo ontzettend sneu! Ik hoorde Blossom opeens heel hard "graven". Dat had ze al een tijd lang niet gedaan maar geen onbekend geluid, dacht ik. Even later was het stil en gingen beide katten bij het hok kijken en snuffelen. Dat vond ik wel bijzonder dus toch maar zelf gaan kijken en toen lag ze daar languit in het nachthok :(. Een Franse hangoor van 4 jaar en een paar maanden. Ze heeft vanochtend nog gegeten en gedronken. Ze leek niet ziek dus het is zo plotseling. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 december 2023 Delen Geplaatst: 30 december 2023 Als ze niet gegraven had, zou ik zeggen: hartstilstand? Maar was het graven of met haar poten trapbewegingen maken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eline92 Geplaatst: 30 december 2023 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2023 (aangepast) 3 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Als ze niet gegraven had, zou ik zeggen: hartstilstand? Maar was het graven of met haar poten trapbewegingen maken? Jaa, achteraf denk ik dat het trapbewegingen/stuiptrekkingen(?) zijn geweest waarvan ik haar nageltjes tegen het hout heb gehoord. 30 december 2023 aangepast door Eline92 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 december 2023 Delen Geplaatst: 30 december 2023 Dat lijkt mij inderdaad ook. Temeer omdat ze niet veel meer aan het graven was. Ik neem aan dat je konijn volledig gevaccineerd was. VHS bijv. kan heel snel verlopen. Het zal nu gissen blijven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 december 2023 Delen Geplaatst: 30 december 2023 Als je het echt wil weten is je enige optie om het lichaam te laten onderzoeken. Er zijn honderden redenen waarom een konijn kan sterven zonder dat je veel ziet. Het zou nu echt gissen zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 31 december 2023 Delen Geplaatst: 31 december 2023 Ach nee wat verdrietig. Sterkte ermee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 31 december 2023 Delen Geplaatst: 31 december 2023 Heel veel sterkte 🖤🌈 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eline92 Geplaatst: 2 januari Auteur Delen Geplaatst: 2 januari (aangepast) Dankjulliewel! Ik denk dat ik het nooit ga weten, inderdaad.. 2 januari aangepast door Eline92 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten