Mercony Geplaatst: 26 december 2023 Delen Geplaatst: 26 december 2023 Mijn konijn is altijd heel angstig geweest, (komt van de dierenbescherming waar hij kaal geschoren moest worden, heeft waarschijnlijk een trauma) en daarom kon ik hem nooit aaien. Nu laat hij sinds een tijdje het toe om op zijn kontje te aaien, alleen gaat hij tijdens het aaien de kleedjes likken waar hij op staat. (hij loopt vrij rond op kleedjes) Is dit omdat hij het fijn vindt of is het iets anders? Normaal kromp hij altijd ineen of ging stampen, maar nu niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 26 december 2023 Delen Geplaatst: 26 december 2023 Mijn konijn gaat ook likken bij aaien. De vloer, het kleed, de voerbak of zichzelf, of het maatje. Is omdat ze het fijn vinden heb ik het idee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonora Geplaatst: 27 december 2023 Delen Geplaatst: 27 december 2023 Ja, dat is omdat hij het aaien fijn vindt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten