Evee Geplaatst: 21 december 2023 Delen Geplaatst: 21 december 2023 Er staat heel veel informatie op Bunnybunch en jullie hulp is nodig om alles up-to-date te houden. Zie je ergens foutjes in staan, een artikel dat verouderd is of heb je ergens een aanvulling op? Laat het in dit topic weten. Wij kijken het dan na, en passen het indien nodig aan. Dankjewel voor de hulp! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Op 21-12-2023 om 09:50, Evee zei: Zie je ergens foutjes in staan Bij KLEURPLATEN zie je één kleurplaat staan en een groot vraagteken daarboven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 januari Auteur Delen Geplaatst: 2 januari Dat onderdeel mag weg, ik ben mij rot aan het zoeken hoe ik bij dat menu kom van de voorpagina, want er staat daar meer dat niet meer werkt 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Ik schrok al. Ik dacht dit gaat toch niet blijven😁 🥳 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunniesarecute Geplaatst: 25 april Delen Geplaatst: 25 april Hey! Ik heb in het artikel (weet de naam niet meer) over het binnenshuis houden van konijnen wat voorbeeld producten (Ikea vloerkleden) gezien, ik ging kijken maar alles was al weer (een hele tijd) uit de collectie 🙈🤦🏼♀️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 23 oktober Delen Geplaatst: 23 oktober In het artikel "konijnenhok zelf maken" (https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenhok-zelf-maken) wordt onder het kopje "Helemaal zelf een konijnenhok bouwen of iets verbouwen?" verwezen naar het vraag en aanbod forum. Dat bestaat niet meer. Bij "Materialen voor het dak van het konijnenhok" wordt de optie dakleer dubbel genoemd. Onder "Mijn konijnen knagen veel, ook aan het hok! Wat kan ik daaraan doen?" wordt aangeraden om anti-knaagstrips te bestellen in de webwinkel, maar die bestaat niet meer. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 oktober Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober Dank je voor het opmerken! Er zijn van alle artikelen nieuwe versies gemaakt achter de schermen, binnenkort gaan we over op die nieuwe websites. Verwijzingen naar de webwinkel en forumonderdelen die er niet meer zijn, zijn daarbij als het goed is verwijderd. Ik zal het nog even dubbel checken voor deze, maar weet dat er vernieuwde informatieve artikelen aankomen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.