Ga naar inhoud

Het konijnencafe 2024 - slowchat konijnendingen


Evee

Aanbevolen berichten

Op 20-8-2024 om 20:35, Marjoleink zei:

Zijn er meer mensen met witte konijnen, die erg vies worden? Beany en Clarence zitten buiten, maar wel overdekt. De vacht van Beany is grotendeels gelig om te zien. Achterkant, zijkant, kop, ik denk er maar niet teveel over na wat die twee uitspoken. Het is geen modder ofzo.

Ik heb één vrijwel geheel wit konijn en een konijn met witte poten/onderkant, maar ze zijn allebei mooi wit. Alleen in de winter worden hun poten geel van het stro. Vooral als er stro op sommige plekken wat nat regent geeft het erg af. Maar als ook de rest van het lijfje geel wordt (en eerder niet was, dus zijn eigen kleur is niet sowieso wat geliger) dan zou je inderdaad denken dat er gesproeid wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd maandag wakker met een verkoudheid en nies wel eens keihard. Dat wordt door Kushi niet getolereerd, vooral rond hun etenstijd. Gaat dan zonder zich te verstoppen lopen stampen. En ondertussen lijkt ze met een elastiek aan de rendeur vast te zitten en probeert langs mijn voeten naar buiten te glippen als de deur open gaat. Het is echt een portrethaha

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .