To van de Veluwe Geplaatst: vrijdag om 22:19 Geplaatst: vrijdag om 22:19 Toch maak ik me ongerust. Medicijnen gaan er goed in. Dat is het probleem niet maar ik zou toch meer levendigheid willen zien. Onze dochter doet er een handdoek omheen en houdt het konijn in het hok op de vloer van het hok en hup spuit erin. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Het lijkt toch beter te gaan. Als het gaat zoals het nu gaat, willen we Rosie morgen weer 'vrij' laten. Nu is opsluiten makkelijker met medicatie geven. 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Onze dochter denkt toch dat het met de wind te maken heeft. Maar ik heb aan alle kanten nu gewoon ook een zeil voor de ren gedaan. Ze kunnen uit de wind zitten. Ik zei: de vorige konijnen zaten altijd buiten zonder overkapping. Maar zij zei: die hadden holen gegraven en daar zaten ze dan in. Van de week was ook de hele ren nat door condens? Ook de garage van ons was helemaal nat. Quote
bunnyempress Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Tja, het kan best wat je een kleumpje hebt @To van de Veluwe maar darmproblemen en vachtproblemen kunnen ook weleens samen gaan. Ze zeggen dat worm-problemen ook vaak te zien is aan slechte rui. Ik weet wel dat Scarlett en Lodewijk flink wat langer bezig waren dit jaar. Scarlett is nog niet klaar, want ze heeft nu een zwarte plek op haar kop, en ik dacht eerst wat heeft ze nu weer gedaan, maar het is gewoon haar. En bij haar kont zit ik haar nog dagelijks te borstelen, zodat het niet klit/vervilt. Heeft de dierenarts nog wat gezegd over de vacht van Rosie? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.