bobbyonthefloor Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Oh wat grappig zeg. Nog nooit gezien namelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 26 februari Delen Geplaatst: 26 februari Ik ook niet! Ik wist niet dat cavia’s dat ook konden. Ze hebben daar zelfs een droogmolen haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 27 februari Delen Geplaatst: 27 februari 11 uren geleden, Lienappelsien zei: Ze hebben daar zelfs een droogmolen haha 😂😂 het moet niet gekker worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 februari Auteur Delen Geplaatst: 27 februari En een tuinslang. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 27 februari Delen Geplaatst: 27 februari 4 uren geleden, Evee zei: En een tuinslang. Ik moest nog 2 keer kijken (en dat was geen straf), maar toen zag ik ook de tuinslang. Ik keek in dat shot meer naar de klikobakken. Ze scheiden netjes hun afval. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 28 februari Delen Geplaatst: 28 februari Ik zou het zelf nooit doen maar vind het er wel schattig uitzien allemaal met die tuinslang en containers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 februari Delen Geplaatst: 28 februari Dat was me allemaal niet opgevallen. Dus weer kijken en idd een droogmolen. Toen las ik van de kliko's. Weer kijken. Toen las ik van de tuinslang. Weer kijken. En staat er ook een soort trap als uitkijktoren? Maar ze hebben wel kunstgras ;( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 28 februari Delen Geplaatst: 28 februari Haha onze opmerkingen zijn goed voor het aantal views. Ja, het kunstgras is dan wel weer jammer. Dat ziet er leuk uit, maar daar hebben ze natuurlijk niks aan en het lijkt me ook niet zo fijn voor hun pootjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 29 februari Delen Geplaatst: 29 februari Ze hebben een heel dorp nagebouwd. Mini picknicktafels, tuinstoelen, alles. Echt superschattig. En wat mij al heel lang opvalt (ik volg deze account al een tijdje, erg goed voor mijn humeur): ik zie nooit keutels! En ieder caviabaasje weet dat dat echt onmogelijk is! Cavia's zijn poepmachines 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 29 februari Delen Geplaatst: 29 februari (aangepast) Dit was een test om een foto te plaatsen, maar het wordt alleen een Dropbox-link 😒 29 februari aangepast door Suus1978 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 29 februari Delen Geplaatst: 29 februari 9 uren geleden, Suus1978 zei: Ze hebben een heel dorp nagebouwd. Mini picknicktafels, tuinstoelen, alles. Echt superschattig. En wat mij al heel lang opvalt (ik volg deze account al een tijdje, erg goed voor mijn humeur): ik zie nooit keutels! En ieder caviabaasje weet dat dat echt onmogelijk is! Cavia's zijn poepmachines 😄 Zijn het dan eigenlijk furbies in de filmpjes? 🤔 Zijn cavia’s niet enigszins zindelijk dan? In de zin van of het zin heeft om een wc-bak neer te zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 29 februari Delen Geplaatst: 29 februari Cavia's zijn meestal totaal niet zindelijk. Ik heb wel een wc, die staat op een strategische plek (beschut in een hoekje) dus daar doen ze wel veel in, maar vooral omdat ze er graag in liggen. In een pluchen mandje zouden dat ook doen. Correctie: doen ze dat ook! 😄 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 mei Delen Geplaatst: 13 mei Wij hebben afgelopen zaterdag de cavia’s definitief naar buiten verhuisd. Voor nu zitten ze nog met hun eigen ren in de konijnen ren zodat we even konden kijken of ze het wel wat vinden buiten. Nou, volgens mij vinden ze het heerlijk 🥰 liggen languit te chillen in een catcube (gepikt van de konijnen 🫣) en zijn af en toe echt op ontdekkingstocht. Konijnen vinden het ook prima gelukkig, al moest Fluffy wel even een klein kwartiertje wennen. Zo gaan dochter en ik een ferplast grand lodge kopen bij de Intratuin, daaromheen komt dan nog de ren te staan, zodat de caafjes en de konijnen ieder weer echt hun eigen verblijf hebben. Ze hebben ongeveer 3 jaar boven bij mijn dochter in de slaapkamer gestaan, maar dat ging echt niet meer door de urine lucht. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 15 mei Delen Geplaatst: 15 mei Over temu.. Ik heb nu 2 keer besteld en zonder app. Allemaal goed aangekomen en zeer tevreden😊 Wat een geweldig filmpje 😍 aan alles is gedacht😊 idd wel beetje jammer van het kunstgras... Nooit geweten dat cavia s zo kunnen binken😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni Ik zag mijn cavia net toevallig plassen en er zaten stukjes in haar plas. Het hok was net schoon en er lag een handdoek, dus ik kon het goed zien. Het lijkt geen bloed, maar het zag er toch raar uit. Heeft iemand dit eerder gezien? Ik heb een foto, maar ik weet nog steeds niet wat de handigste manier is om een foto te plaatsen 😏 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni 1 uur terug, Suus1978 zei: Ik zag mijn cavia net toevallig plassen en er zaten stukjes in haar plas. Het hok was net schoon en er lag een handdoek, dus ik kon het goed zien. Het lijkt geen bloed, maar het zag er toch raar uit. Heeft iemand dit eerder gezien? Ik heb een foto, maar ik weet nog steeds niet wat de handigste manier is om een foto te plaatsen 😏 Heb het even gekopieerd voor je in plaats van Hierrrrr roepen hihi 😉 Via postimage. Daar kun je de foto.s uploaden en dan via delen zie je allemaal links (niet te verwarren met Lynx of de richting 😜) ik gebruik dan de directe link. Die kopieer ik en zet m hier neer bij andere media. Ik ben net zo slim als mijn telefoon dus duurde ook een tijd eer ik het door had🙈. Alleen filmpjes ben ik nog aan het uitvissen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni (aangepast) Test! https://postimg.cc/gallery/f0PKxdn Zo te zien alleen een link, maar geen preview. Is dat nog in te stellen? Dat vind ik zelf altijd wel heel handig/leuk. 8 juni aangepast door Suus1978 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni 2 uren geleden, Suus1978 zei: Test! https://postimg.cc/gallery/f0PKxdn Zo te zien alleen een link, maar geen preview. Is dat nog in te stellen? Dat vind ik zelf altijd wel heel handig/leuk. Heb je hem via "andere media" gedaan of alleen gekopieerd en geplakt op je bericht? Wat en lieverds❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 9 juni Delen Geplaatst: 9 juni 14 uren geleden, Suus1978 zei: Zo te zien alleen een link Je kunt verschillende opties kopiëren. Als je de .jpg kopieert dan krijg je als het goed is de foto in beeld. Dus de directe link (2e optie) aanklikken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 9 juni Delen Geplaatst: 9 juni Leuke foto's😃 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 9 juni Delen Geplaatst: 9 juni Ik zie al die velden niet... Test 2 🙂 https://i.postimg.cc/7LkKL5dG/PXL-20231020-142526834.jpg https://i.postimg.cc/509pwZxf/PXL-20231030-141944542-PORTRAIT.jpg https://i.postimg.cc/q7xj6kHm/PXL-20240115-210338020-NIGHT-2.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 9 juni Delen Geplaatst: 9 juni (aangepast) Nee, dit werkt dus niet... Ik zie ook al die velden niet (koppeling, directe link, markdown, etc.). 9 juni aangepast door Suus1978 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni Op 9-6-2024 om 18:02, Suus1978 zei: Nee, dit werkt dus niet... Ik zie ook al die velden niet (koppeling, directe link, markdown, etc.). Pffffff. Das raar. Heb je wel postimages.org? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni Als je op de link klikt zie je de foto wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni Op 9-6-2024 om 18:02, Suus1978 zei: Ik zie al die velden niet... Test 2 Gelukt hoor. Ik zie die foto's. Bij de eerst leek het of de cavia recht voor me zat. Heel duidelijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.