knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 12 juni Delen Geplaatst: 12 juni Leuke foto's! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 20 juni Delen Geplaatst: 20 juni TEST! 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 juni Delen Geplaatst: 22 juni Gelukt. Wat een schattig filmpje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 22 juni Delen Geplaatst: 22 juni Dit werkt dus! Omdat het mijn eigen filmpje is, wist ik niet hoe anderen het zouden zien. Zien jullie ook een voorbeeld/frame uit het filmpje? More piggy spam to come! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 22 juni Delen Geplaatst: 22 juni 6 uren geleden, Suus1978 zei: Zien jullie ook een voorbeeld/frame uit het filmpje? Ja, een random frame uit je filmpje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Ik heb geen cavia’s meer. Helaas is mijn lieve meisje Lotje een tijdje terug overleden. Wij waren toen op vakantie. Omdat cavia’s natuurlijk groepsdieren zijn willen we Otje niet alleen houden, maar we willen ook geen nieuwe cavia. Daarom hebben we de keuze gemaakt om een nieuwe plek voor Otje te gaan zoeken. En die hebben we gevonden, een fantastische caviaopvang. Toen we haar brachten was ze bijna meteen op haar gemak. Ik mis de gezelligheid van mijn whiepers wel, maar ik weet dat Otje nu in de beste handen is 🙂 2 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 juni Delen Geplaatst: 25 juni Op 23-6-2024 om 21:47, Annasbeestenbende zei: Omdat cavia’s natuurlijk groepsdieren zijn willen we Otje niet alleen houden En klopt de naam Annasbeestenbende nog wel? 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli @Annasbeestenbende Wat een moeilijke beslissing. Wel verstandig, want alleen is ook maar alleen. Hopelijk wordt ze snel gekoppeld en geplaatst. Sneu ook dat Lotje tijdens de vakantie is overleden. Het is nooit leuk, maar dat is voor jullie en voor de oppas wel een rampscenario. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli Zoals beloofd nog wat caviaspam 😇 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli En nog meer! Ik heb eigenlijk vooral filmpjes van etende cavia's, hahaha! 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 6 juli Delen Geplaatst: 6 juli Wauw! Hoe hou je hun verblijf zo netjes? Bibi en Coco zijn echt twee varkentjes 🐷 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 7 juli Delen Geplaatst: 7 juli Kan er geen genoeg van krijgen. Heerlijk om naar te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli @Annasbeestenbende, een lastige keuze, maar goed dat je hem toch gemaakt hebt. @Suus1978 zooo leuk die filmpjes 😍😍😍. Ik moet er eigenlijk ook eens naar kijken hoe je dat doet😝🤔. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 12 juli Delen Geplaatst: 12 juli Op 6-7-2024 om 13:55, mammafelina zei: Wauw! Hoe hou je hun verblijf zo netjes? Bibi en Coco zijn echt twee varkentjes 🐷 Ik maak alleen foto's en filmpjes als alles net schoon is 😇 Ze maken een enorme bende, dat is me in alle eerlijkheid wel tegengevallen. Komt ook omdat ik in een appartement woon en niet zo makkelijk iets kan schoonmaken of uitslaan zonder dat de hele kamer ook onder zit. Het schoonmaken zelf is zo gebeurd en ze zijn altijd zo blij als alles schoon is. Daar ga ik altijd voor zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 12 juli Delen Geplaatst: 12 juli 2 uren geleden, Suus1978 zei: Ik maak alleen foto's en filmpjes als alles net schoon is 😇 Ze maken een enorme bende, dat is me in alle eerlijkheid wel tegengevallen. Komt ook omdat ik in een appartement woon en niet zo makkelijk iets kan schoonmaken of uitslaan zonder dat de hele kamer ook onder zit. Het schoonmaken zelf is zo gebeurd en ze zijn altijd zo blij als alles schoon is. Daar ga ik altijd voor zitten. Oh gelukkig 😅 dacht al dat alleen die 2 van mij zo’n bende konden maken. Hier is het schoonmaken ook zo gebeurd, maar bij mij staan ze tegenwoordig in de tuin. Wel super gezellig hoor, want ze kletsen er elke keer lustig op los zodra ze iets horen 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 24 juli Delen Geplaatst: 24 juli Ik heb nu twee tijdelijke cavia's, de kleinste is ook zo'n druktemaker. Het zijn twee beertjes, de kleine is het enige mannetje uit een nestje en hij moest dus na 4 weken apart. Hij vond dat vreselijk, probeerde uit zijn hok te klimmen om bij zijn familie te zijn. Echt heel sneu. Dus hij is gekoppeld aan een beertje dat ik al had na zijn castratie en ze zijn superleuk samen. Het is natuurlijk de vraag of dat goed blijft gaan, maar voorlopig zijn ze onafscheidelijk. Zodra hij een zakje hoort ritselen, gaat het alarm af. Ook het geluid van de snijplank op het aanrecht herkent hij inmiddels 😄 5 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 13 september Delen Geplaatst: 13 september Caviavraag! Twee cavia's vinden het verschrikkelijk om opgepakt te worden, dus ik maal de vitamine c pilletjes fijn en strooi dat over de groenten. De vraag is natuurlijk wel of ze zo genoeg binnen krijgen, zeker nu ik artrose vermoed bij een zeugje. Ze krijgen al pilletjes met een lekker smaakje, maar aanpakken is er niet bij. Zijn er misschien vitamine c papjes of drankjes die ze heel lekker vinden? Hopelijk pakken ze dat gewoon aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 13 september Delen Geplaatst: 13 september Er zijn toch ook vitamine in druppels? Misschien dat dat makkelijker te doseren en te verstoppen is in eten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 september Auteur Delen Geplaatst: 13 september Druppels is volgens mij wel het minst betrouwbaar, dat moeten ze dan wel direct drinken of met eten binnen krijgen. Ik heb er geen ervaring mee, ik gaf mijn cavia's goede brokken en veel vers groenvoer ook soorten waar veel vitamine C in zat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 13 september Delen Geplaatst: 13 september Vroeger waren er alleen druppels, deden we op een stuk brood. Nu weet ik wel beter, je zou eens moeten kijken naar een brok die wat vocht kan opnemen. Ik kwam ooit Timothy brok tegen die daar geschikt voor is. Anders in het water druppelen, maar dat is niet zo nauwkeurig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 14 september Delen Geplaatst: 14 september Vitamine c vervliegt door licht heb ik gelezen, dus in drinkwater is dan geen optie. Misschien maal ik wat extra pilletjes, dan is de kans groter dat ze het binnen krijgen. Ze krijgen ook elke dag een berg groente, met een hele paprika, dus daar zit ook vitamine c in. Of druppelen op iets lekkers inderdaad. Dan weet je zeker dat het naar binnen gaat. Misschien maak ik me zorgen om niks, want er zijn mensen die helemaal nooit extra vitamine c geven. Zucht... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 14 september Delen Geplaatst: 14 september Op mini natuur staat heel veel informatie over onder andere cavia’s. Ze schijnen helemaal geen vitamine C tabletten nodig te hebben als je ze gewoon de juiste soorten groenten in de juiste hoeveelheid voert. Misschien interessant om eens naar te kijken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september Ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen. Gezonde mensen hebben eigenlijk ook geen supplementen nodig als je de juiste dingen voldoende gevarieerd eet. Ze krijgen hier elke dag een hele berg groente, maar je weet nooit precies wat ze daarvan wel en niet eten, dus vandaar wat extra vitamine c (waarvan ze uiteindelijk maar een deel binnenkrijgen). Al met al hoef ik me misschien dus geen zorgen te maken. Ze zijn bij de da geweest en ze zijn door de APK gekomen. Één caafje heeft wel een slappe achterhand (geen artrose) maar daar is weinig aan te doen. Op termijn wordt het misschien erger, maar dat zien we dan wel. De da vertelde ook dat hij zeer binnenkort met pensioen gaat. Ik kom er al 25 jaar, het is een ontzettend lieve da, dus dat is wel balen. Hoewel ik hem zijn pensioen ontzettend gun, hij werkte dag en nacht. Maar nu moet ik op zoek naar een nieuwe da of naar zijn opvolger. Mijn zoektocht naar een nieuwe kapper is net afgerond (niet geheel vlekkeloos verlopen), krijg ik dit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september https://www.instagram.com/reel/DAPkGJ7AfS6/?igsh=MWhvOXoxeHptNmIydA== Als ik toch eens tijd over had.... 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Op 23-9-2024 om 08:05, Suus1978 zei: https://www.instagram.com/reel/DAPkGJ7AfS6/?igsh=MWhvOXoxeHptNmIydA== Als ik toch eens tijd over had.... Na ja zeg😅 moet niet gekker worden. Wel mooi gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.