bobbyonthefloor Geplaatst: 1 oktober Delen Geplaatst: 1 oktober (aangepast) Jullie reacties is genoeg voor mij om het niet te lezen. Struisvogel gedrag wellicht maar ik ben de hele dag van slag. Wel valt mijn oog op Noord Nederland. Dus er bestaat gewoon een kans dat jullie alsnog naar het mooie Noorden vertrekken als in 'ik vertrek' Je verwacht het misschien niet maar ook hier kun je aan het werk @Evee😂 1 oktober aangepast door bobbyonthefloor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 oktober Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober haha nee hoor, we blijven lekker in het zuiden zitten 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober De verwarde emoji is uiteraard een grapje😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Op 30-9-2024 om 09:26, Evee zei: In het personeelsblad van m'n man z'n werk... Dan is hij zeker ook gehackt? Onze zoon vermoedelijk ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Op 1-10-2024 om 08:35, bobbyonthefloor zei: Jullie reacties is genoeg voor mij om het niet te lezen. Struisvogel gedrag wellicht maar ik ben de hele dag van slag. Je kunt het lezen hoor want het is een verhaal met een happy end!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 oktober Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 7 uren geleden, To van de Veluwe zei: Dan is hij zeker ook gehackt? Onze zoon vermoedelijk ook. Ja, klopt. Nou was het van hem toch wel bekend dat hij dit werk doet, hij is een aantal keer in de media geweest met naam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 november Auteur Delen Geplaatst: 4 november Konijn over hek gegooid op uitlaatweide van dierenasiel... https://www.facebook.com/share/DMppLoUcPsAzgVJn/ 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 5 november Delen Geplaatst: 5 november Op 4-11-2024 om 18:40, Evee zei: Konijn over hek gegooid op uitlaatweide van dierenasiel... https://www.facebook.com/share/DMppLoUcPsAzgVJn/ Volgens een reactie heeft dit konijntje eerder in een weggeefhoek gezeten. Ik kon wel lachen om het verhaal van de konijnen op het politiebureau. Het is waarschijnlijk niet de bedoeling geweest dat het tot aan de politie zou komen, beetje uit de hand gelopen 😅. Ik krijg ook vaak grappen te horen over het opeten van de caafjes, te vaak om nog grappig te zijn, maar vind het ook niet erg. Toen ik jullie reacties las bedacht ik pas dat zoiets ook als minder grappig geïnterpreteerd zou kunnen worden. Zou zelf ook niet zo ver gegaan zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: gisteren om 13:26 Delen Geplaatst: gisteren om 13:26 Afgelopen weekend, konijnen in de opvang bij "de grote tuinverbouwing". De aflevering stond in teken van de Dierenbescherming. Laatst (vorige maand, oktober) was er ook al meermaals nieuws over myxomatose (bij hazen), vergeet het steeds te melden. Gaat met name om Twente en de Achterhoek. Het is overgewaaid uit Duitsland. Volgens mij is het nog actueel, de laatste melding is nog geen 2 weken geleden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.