Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
16 uren geleden, Marjoleink zei:

Stephan gaat weg per 1 januari, Karlijn ken ik niet maar staat niet op de website. Niets ten nadele van de dierenartsen die overblijven, maar er is nu niemand meer echt konijnkundig. 

Ik ga daar niet meer naartoe. Sinds Michèle en Erik er niet meer zijn is het een ramp vind ik. De eerste periode ging het nog wel met Stephan en Karlijn, maar nu echt niet meer. Ik geloof dat Michèle ook al zei dat Karlijn daar weg is. Ik rijd nu dus naar Zundert. Is ruim een half uur voor mij, maar dan kan ik wel terecht bij Michèle. 

Geplaatst:

Oh dat is een goeie. Geen idee. Ze hebben wel spreekuur op zaterdagochtend. Volgens mij is inmiddels alle spoedzorg een en al ellende. Allemaal naar die vreselijke grote ketens. Ik kom daar alleen bij bloedende spoed moet ik zeggen, een niet etend konijn probeer ik toch eerst zelf op te lappen aangezien ik soms zelf meer weet wat ik doe dan een spoed dierenarts. Maargoed soms kun je niet anders natuurlijk. 

• Evee gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .