Evee Geplaatst: 15 mei Auteur Delen Geplaatst: 15 mei ik kreeg melding dat het veiliger is dat mensen inloggen met hun e-mailadres en niet met de schermnaam, dus dat heb ik nu aangepast. Mochten jullie opeens niet snappen waarom inloggen niet lukt, dan kan dat het dus zijn 😄 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 juli Auteur Delen Geplaatst: 18 juli Ik ben deze week weer wat aan het opschonen gegaan. Alleen het oude forumdeel met de gezondheid topics staat er nog. Laatste oproepje dus, als er waardevolle topics in het gezondheid archief staan die bewaard moeten blijven, gebruik dan de rapporteer functie (via de drie stipjes bij een bericht kom je daar) om deze onder de aandacht te brengen. Dan kunnen ze naar het archief verplaatst en blijven ze bestaan. Zo niet, verwijder ik ook die topics over een tijdje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.