Evee Geplaatst: 27 december 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2023 Ik heb er nu een mededeling voor op het forum vast gezet en zal later vandaag ook op sociale media berichtjes plaatsen er over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 27 december 2023 Delen Geplaatst: 27 december 2023 Iemand toevallig een tip over hoe je makkelijk hele topics van het forum ergens anders op kan slaan? Of is de enige mogelijkheid bericht voor bericht selecteren, kopiëren en ergens anders plakken? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 27 december 2023 Delen Geplaatst: 27 december 2023 Ik heb het volgens mij in het verleden bij een ander forum met screenshots gedaan, maar dan moet het alsnog per scherm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 december 2023 Delen Geplaatst: 28 december 2023 Dat is oplossing: 1. screenshots. 2. Maar je kunt ook twee schermen openen en wat je wilt hebben selecteren en bijv. in een worddocument op het andere scherm zetten. Dan plak je elk geselecteerd bericht onder elkaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 december 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2023 Volgens mij is er ook een manier om een webpagina naar pdf om te zetten, maar het is lang geleden dat ik dat heb gedaan. Mogelijk weet google hoe 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 december 2023 Delen Geplaatst: 28 december 2023 Ctrl + P en dan bij Bestemming opslaan als PDF kiezen zou moeten werken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 december 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2023 Dat kan natuurlijk ook ja, printen, opslaan als pdf. Ik zie nu dat mijn browser ook gewoon de optie heeft "pagina opslaan als...." en daar kun je ook tekstbestand of pdf kiezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 28 december 2023 Delen Geplaatst: 28 december 2023 Opslaan als zat ik inderdaad ook aan te denken. Als dat als pdf kan, dan zou dat mooi zijn. Volgens mij is dat wel alsnog per pagina opslaan. In beide gevallen, dus dat is wel goed in in het achterhoofd te houden. Als je het als html opslaat heb je kans dat er veel verdwijnt. Zeker opmaak. Afbeeldingen moet je dan lokaal opslaan. Of dat bij pdf ook zo is, zou je even moeten proberen. Ik weet dat ik 2 manieren heb gebruikt om het op te slaan in die tijd. Ik heb even gekeken, ik heb dat opgeslagen als pdf 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 28 december 2023 Delen Geplaatst: 28 december 2023 Thanks! Zal vanavond of morgen het forum even openen op mijn laptop en dan alle voor mij belangrijke dingen opslaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 december 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2023 Bij deze alvast een preview van hoe het er straks uit gaat zien 😉 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 29 december 2023 Delen Geplaatst: 29 december 2023 Lekker overzichtelijk! Zijn er delen wel/niet openbaar? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 december 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2023 Zojuist, Suus1978 zei: Lekker overzichtelijk! Zijn er delen wel/niet openbaar? Offtopic is net als nu alleen zichtbaar voor als je ingelogd bent en staat niet in zoekmachines. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 29 december 2023 Delen Geplaatst: 29 december 2023 16 minuten geleden, Evee zei: Offtopic is net als nu alleen zichtbaar voor als je ingelogd bent en staat niet in zoekmachines. O, ik wist niet dat dat al zo was. Handig, exclusief voor ingelogden. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 30 december 2023 Delen Geplaatst: 30 december 2023 Ik heb mijn twee topics met veel foto's mooi opgeslagen inc. alle berichten. Ik kan alleen niet zien wie het geliked heeft, maar welke er zijn gegeven. Wij hebben WinHTTrack gebruikt ervoor. Wel veel ruimte, maar ik vind het wel heel leuk om alles terug te zien en makkelijk door te kunnen zoeken. Mijn man is nog aan het nakijken wat het handigste is voor mij om foto's op te zetten voor de verhalen van Lodewijk en Scarlett. Zodra de verandering er is, zal ik weer voor nieuwe verhalen zorgen inc. foto's. ❤️ 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 december 2023 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2023 Ik ben inmiddels begonnen met het overzetten. Mocht er iets niet goed werken of gek staan, laat het dan even weten. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Iemand ook een tip hoe je het op een smartphone kan opslaan? Mijn laptop is zooo traag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Ik heb toevallig iets anders op moeten slaan wat ik mee moet nemen, dat kon op de telefoon opgeslagen worden door te printen en dan als pdf opslaan. Deze truc kan dus ook op de telefoon. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari 2 uren geleden, Kolino zei: Ik heb toevallig iets anders op moeten slaan wat ik mee moet nemen, dat kon op de telefoon opgeslagen worden door te printen en dan als pdf opslaan. Deze truc kan dus ook op de telefoon. Zo heb ik het ook gedaan, maar wel op de laptop. Kwam er ook niet uit, tot ik idd op afdrukken drukte en dan kun je het veranderen in opslaan als pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Op 29-12-2023 om 12:44, Evee zei: Bij deze alvast een preview van hoe het er straks uit gaat zien 😉 Wel veel overzichtelijker zo idd en een hoop onderdelen kunnen we natuurlijk ook gewoon missen 😉 goede zet zo, als hiermee BB blijft. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Tuurlijk jammer dat het fotohoekje weggaat. Maar ik begrijp het helemaal. Ik hoop dat ik in 2024 weer wat meer actief kan zijn wat ik heb soms wel eens maanden niks gezegd….. 🙈😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Vandaag ga ik nog niet aan de slag, maar hopelijk later deze week wel. Ik denk dat het tuinieren topic past bij Huisvesting? Er is nog niet super veel te doen in de tuin, maar goed, ik wilde nog even een overzicht maken van wat wel/niet had gewerkt. En waar moet ik mijn verhalen topic openen? Bij overige konijnen onderwerpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 januari Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 24 minuten geleden, bunnyempress zei: Vandaag ga ik nog niet aan de slag, maar hopelijk later deze week wel. Ik denk dat het tuinieren topic past bij Huisvesting? Er is nog niet super veel te doen in de tuin, maar goed, ik wilde nog even een overzicht maken van wat wel/niet had gewerkt. En waar moet ik mijn verhalen topic openen? Bij overige konijnen onderwerpen? Inderdaad. Tuinieren past bij huisvesting en verhalentopics / dagboekjes kunnen bij overige konijnen onderwerpen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Als er straks oude topics verwijderd worden, veranderen de aantal gepostte berichten van accounts en daarmee de hoeveelheid worteltjes ook? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 januari Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 1 minuut geleden, Miekmoek zei: Als er straks oude topics verwijderd worden, veranderen de aantal gepostte berichten van accounts en daarmee de hoeveelheid worteltjes ook? Nee, als het goed is telt dat door. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari 9 uren geleden, Miekmoek zei: hoeveelheid worteltjes Ik meteen kijken bij mezelf😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.