konijnn Geplaatst: 16 november 2023 Geplaatst: 16 november 2023 op advies van de dierenarts hebben we mijn konijnen naar binnen verplaats door een ziekte. nu valt het me op dat ze veel niest. en ik denk dat het door de wasmiddel en wasverzachter wordt veroorzaakt. nu kan ik niet vinden wat dan veilig en niet allergische wasmiddel en wasverzachter is.
Lappie2 Geplaatst: 16 november 2023 Geplaatst: 16 november 2023 3 uren geleden, konijnn zei: op advies van de dierenarts hebben we mijn konijnen naar binnen verplaats door een ziekte. nu valt het me op dat ze veel niest. en ik denk dat het door de wasmiddel en wasverzachter wordt veroorzaakt. nu kan ik niet vinden wat dan veilig en niet allergische wasmiddel en wasverzachter is. Wat voor ziekte heeft/hebben ze? Daar kan het niezen natuurlijk ook mee te maken hebben. Ligt er zaagsel? Dat geeft ook vaak genies.
To van de Veluwe Geplaatst: 16 november 2023 Geplaatst: 16 november 2023 3 uren geleden, konijnn zei: nu valt het me op dat ze veel niest. Snot?
konijnn Geplaatst: 17 november 2023 Auteur Geplaatst: 17 november 2023 Nee geen zaagsel. E.cuniculi heeft ze. Ook geen snot
happy211 Geplaatst: 18 november 2023 Geplaatst: 18 november 2023 Spullen voor de konijnen, zoals handdoeken of kleden hoef je inderdaad niet met wasmiddel te wassen. Dat zou bijvoorbeeld ook met azijn kunnen. Of probeer een ecologisch wasmiddel zonder parfum. Let ook op het hooi dat je geeft, dat kan soms ook erg stoffig zijn. Geef vooral stengels, niet te veel gruis dat bijvoorbeeld onderin een zak zit.
Aanbevolen berichten