jil Geplaatst: 25 maart 2008 Delen Geplaatst: 25 maart 2008 Spannend morgen wordt Stitch gecastreerd heeft iemand nog tips voor als ie weer thuis is? gr jil Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 25 maart 2008 Delen Geplaatst: 25 maart 2008 Zorg dat hij op handdoeken zit, stro kan in de wond prikken. Een konijn kan zich na de narcose nog niet goed op temperatuur houden, dus zorg ook voor een kruikje. Geef hem genoeg mogelijkheid om te eten, want het is belangrijk dat hij binnen 24 uur echt weer wat gegeten heeft. Zijn gewone voer en hier en daar wat groenvoer (als hij eraan gewend is) en natuurlijk zijn water. Eet hij niet, dan moet je hem dwangvoeren. Ik weet niet precies wat je daarvoor moet hebben, maar ik heb wel eens Olvarit Wortelhapje voorbij zien komen, geloof ik. Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jil Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2008 thnx stitch zit normaal buiten hoelang moet ie ongeveer binnen blijven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jil Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2008 nou Stitch is gister geholpen gaat goed met 'm heeft al wat gedronken een een heeeeel klein beetje gegeten ook heb ik pijnstillers meegekrengen maar hij wil 't spuitje niet is z'n mond heeft iemand tips? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 27 maart 2008 Delen Geplaatst: 27 maart 2008 http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/7528-dwangvoeren.html#post164533Hier staat een duidelijke instructie om te dwangvoeren of medicijnen toe te dienen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jil Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2008 thnx ga gelijk proberen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andremiranda Geplaatst: 27 maart 2008 Delen Geplaatst: 27 maart 2008 Ehm, maar hij eet toch? Gaat om alleen de pijnstiller?Miss idee om op een stukje groente te spuiten miss? Of iets anders wat hij lekker vind?Ik kreeg ook geen spuitje in zn mond gewurmd en heb het zo opgelost. Maar dwangvoeren idd zie bovenstaande reactie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 27 maart 2008 Delen Geplaatst: 27 maart 2008 als het alleen om de pijnstiller gaat kun je hem het beste gewoon in een handdoek wikkelen.zorgen dat zijn voorpootjes erin zitten en dan het spuitje aan de zijkant van zijn mondje zetten...niet te hard en te snel drukken.... hem laten slikken. je kunt het ook proiberen op een stukje brood ofzo te spuiten.. en het hem zo te geven.even uitzoeken wat de minst stressvolle situatie voor hem is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jil Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 hejhej Weet iemand hoelang Stitch na de castratie op handoeken moet zitten? wanneer is het weer save om hem op stro te doen? gr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 28 maart 2008 Delen Geplaatst: 28 maart 2008 een dag of 4/5 zal voldoende zijn!voor je m weer op stro zet controleer je de wond even als die er rustig uit ziet kan ie dan gewoon op stro terug... is het rood dan laat je m nog op handdoeken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten