Leonora Geplaatst: 25 september 2023 Delen Geplaatst: 25 september 2023 Kun je duizendblad drogen? Alvast bedankt voor je antwoord! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 25 september 2023 Delen Geplaatst: 25 september 2023 Ja dat kan, maar pas als je het zelf droogt wel op met schimmel. Zo los mogelijk drogen dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 26 september 2023 Delen Geplaatst: 26 september 2023 mogen ze van deze plant alles hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 26 september 2023 Delen Geplaatst: 26 september 2023 Bovengronds sowieso, als ik kijk in wat er bij mij in de gekochte versie zit, dan zie ik bloemen, stengels en blad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 26 september 2023 Delen Geplaatst: 26 september 2023 Oke! ik zie de witte variant hier nog regelmatig in de omgeving groeien. Dus eerst eens kijken of ze het lekker vinden 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 26 september 2023 Delen Geplaatst: 26 september 2023 Niet teveel en niet te lang achter elkaar geven hoor, gebruiken zoals je echinacea ook gebruikt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonora Geplaatst: 27 september 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2023 17 uren geleden, Kolino zei: Niet teveel en niet te lang achter elkaar geven hoor, gebruiken zoals je echinacea ook gebruikt. En hoe gebruik je echinacea dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 27 september 2023 Delen Geplaatst: 27 september 2023 Ik zou zeggen max 3 weken en dan even pauze. Maar ik doe bij duizendblad vaak niet iedere dag en dan een klein plukje voor 2 konijnen. Het is wel een veilig kruid hoor, maar ook behoorlijk medicinaal. Waar ik weegbree als voer gebruik, gebruik ik dit dus als toevoeging. Als ik een inschatting moet maken hoeveel gram, zou ik zeggen 5 ofzo, totaal. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 27 september 2023 Delen Geplaatst: 27 september 2023 Goed om te weten!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten