Yvi3 Geplaatst: 14 september 2023 Delen Geplaatst: 14 september 2023 Mijn konijn geeft weleens een kopstootje, ik vraag mij af waarom hij dat doet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 14 september 2023 Delen Geplaatst: 14 september 2023 Konijnen gebruiken hun koppies om te laten zien wie dominant is en wie niet. Ze duwen elkaar dus op en neer om te zien wie 'wint'. Het klinkt alsof jouw konijn dat bij jou aan het doen is, want konijnen horen een maatje te hebben. Als ze alleen zijn, dan willen ze het weleens met mensen proberen. Een hoofdje onder de jouwe proberen te duwen, is het afdwingen van likjes, en dus dominant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 14 september 2023 Delen Geplaatst: 14 september 2023 Het kan ook zijn dat ze vinden dat je in de weg staat of zit. Een klein duwtje, 'hé, ga eens aan de kant, ik wil er langs'! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 14 september 2023 Delen Geplaatst: 14 september 2023 Onze grote Leeuw doet dat bij ons. Dus wij zijn onder hem. De kleine doet het bij hem dus hij is de dominante naar de grote toe. De kleine doet dat niet bij ons en geeft kusjes aan ons. Dus wij zijn de dominante voor de kleine, kleine naar de grote en de grote weer naar ons 😜 cirkel rond 😂😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 september 2023 Delen Geplaatst: 14 september 2023 De ram zie ik idd ook vaak met zijn kop onder die van de voedster. En de ram likt vaak mijn benen als ik voer aan het pakken ben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten