Jamesthebunnybutler Geplaatst: 20 juli 2023 Delen Geplaatst: 20 juli 2023 Jee wat een naar verhaal zeg! En heel erg spannend inderdaad. Fijn dat de dierenarts het zo goed oplost. Niet meer dan normaal, maar je hoort regelmatig anders inderdaad. Veel sterkte ermee en ik duim inderdaad ook dat het goed gaat morgen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Heel veel succes voor Flip vandaag en ik hoop dat je gauw een verlossend telefoontje krijgt dat het goed is gegaan en dat Flip lekker aan het eten/drinken/plassen/keutelen is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sabinekerkhofs Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Ik ben net gebeld door Utrecht. Flip heeft het helaas niet gered. Na de operatie, bij het verplaatsen voor de röntgenfoto stopte hij met ademen en zijn hartje stopte ermee. Wat een bizar verhaal is dit toch, maandag nog een blij en gezond konijn. Even nagels knippen bij de dierenarts en nu dood. 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 (aangepast) Ohh nee wat erg zeg! Gadverdamme! Dit is inderdaad een bizar verhaal, maar vooral heel erg verdrietig voor jullie en voor Flip. Ik wens jullie heel veel sterkte, wat moet dit verdrietig zijn zeg. 21 juli 2023 aangepast door Jamesthebunnybutler Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Oh nee, wat ontzettend verdrietig en ontzettend bizar verhaal..... Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Nee! Wat sneu zeg. Ik vind het echt heel rot voor jullie. Arme Flip. Botte pech dat het pootje brak, en daarna is het netjes opgepakt, maar heeft hij het niet gered. Sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Och nee...wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte gewenst. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Ah nee wat vreselijk😢. Sterkte 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Veel sterkte. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Daar zit je dan net voor je vakantie met je verdriet om Flip....wat een ellendige situatie is dit, zeg. Van alle dingen waar we ons zorgen over kunnen maken bij onze konijnen, , stond dit toch wel ver onderaan het lijstje. Heel veel sterkte, dit gaat je niet in de koude kleren zitten, vrees ik. 😢 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 😞 Wat je zegt, bizar. Ik ben er echt even van ontdaan, had echt gehoopt op positief nieuws voor jullie. Heel veel sterkte! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sabinekerkhofs Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Dank je wel voor alle lieve berichtjes. Het is heel onwerkelijk, enige troost is dat hij geen pijn meer heeft gehad. Het is geen fijne start van de vakantie zo. Hoop dat we in een andere omgeving wat tot rust kunnen komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Heel veel sterkte ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Veel sterkte! Let op jezelf, en probeer inderdaad een beetje tot rust te komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 21 juli 2023 Delen Geplaatst: 21 juli 2023 Oh, zo droevig. Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 22 juli 2023 Delen Geplaatst: 22 juli 2023 Ik las het gisteren en was er even stil van. Wat een verslagen gevoel geeft het dat het zo is gelopen. Heel veel sterkte. Ik hoop ook dat jullie tot rust kunnen komen tijdens de vakantie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 22 juli 2023 Delen Geplaatst: 22 juli 2023 Ach wat vreselijk naar🥺☹️. Heel veel sterkte 🕯️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 juli 2023 Delen Geplaatst: 22 juli 2023 Ben er stil van. Sterkte😓 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 juli 2023 Delen Geplaatst: 24 juli 2023 Ik geef dit topic een slotje, mocht je willen, kun je bij de regenboogbrug een topic openen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten