Naat Geplaatst: 13 april 2023 Delen Geplaatst: 13 april 2023 (aangepast) Hoi iemand een idee? Ik zag net opeens kale plekken bij mijn nijntje? Het ziet er mooi rose uit geen schilfers.. hij heeft er ook geen last van volgens mijn.. 13 april 2023 aangepast door Naat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 april 2023 Delen Geplaatst: 14 april 2023 Waar kijk ik nou precies naar? Is dit een uitgetrokken achter poot en kijk ik naar de bovenkant? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 14 april 2023 Delen Geplaatst: 14 april 2023 Wat het ook voor lichaamsdeel is, zo hoort het er echt niet uit te zien! Gauw mee naar de dierenarts! 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naat Geplaatst: 14 april 2023 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2023 3 uren geleden, Eefje zei: Wat het ook voor lichaamsdeel is, zo hoort het er echt niet uit te zien! Gauw mee naar de dierenarts! Het is zijn achterpootjes , het word alleen maar erger.. ik heb vanmorgen al gebeld heb om 16.00 een afspraak en ben benieuwd.. ik heb hem van de week wel ingespoten met die (Myiasis) die heeft die vorig jaar ook gehad en toen was er niks aan de hand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naat Geplaatst: 14 april 2023 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2023 3 uren geleden, Evee zei: Waar kijk ik nou precies naar? Is dit een uitgetrokken achter poot en kijk ik naar de bovenkant? Uitgetrokken achterpoot Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 14 april 2023 Delen Geplaatst: 14 april 2023 Het lijkt wel kaalgebeten. Wat zei de dierenarts? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 15 april 2023 Delen Geplaatst: 15 april 2023 Dat is inderdaad flink kaal! Ik ben ook benieuwd wat de dierenarts zei. Een parasiet op de huid? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten