Beausluis Geplaatst: 22 maart 2023 Geplaatst: 22 maart 2023 Hallo, ik heb een konijn genaamd koffie van ongeveer 3,5 maand. Sinds kort zie ik dat ze helemaal of bijna niks geen hooi eet… Daarnaast viel het me op dat haar tandjes veel langer zijn dan mijn andere konijn Lemon. Maar zijn haar tandjes echt te lang om me zorgen te maken?
Evee Geplaatst: 22 maart 2023 Geplaatst: 22 maart 2023 Ja, daar zou ik mij zorgen om maken. Maak een afspraak bij een konijnkundige dierenarts om ze bij te laten slijpen en goed naar het gebit te laten kijken. Dit probleem kan vaak terugkomen als het niet door de dierenarts gecorrigeerd kan worden. Als dat zo is, is de snijtanden verwijderen een optie. Gelukkig kunnen ze daar over het algemeen, met wat kleine aanpassingen, wel goed mee leven. 2
Beausluis Geplaatst: 22 maart 2023 Auteur Geplaatst: 22 maart 2023 @Evee Oke dankje voor de info! Ik ga zo snel mogelijk een afspraak maken bij de dierenarts!
Beausluis Geplaatst: 28 maart 2023 Auteur Geplaatst: 28 maart 2023 @To van de VeluweTanden zijn bijgeslepen! 1
Aanbevolen berichten