Ga naar inhoud

slijmen


Miss Aico

Aanbevolen berichten

Rogéke nu 8 weken oud had deze week last van platte keutels. Sinds vandaag is hij er van verlost (van de platte kaka toch) maar nu telkens als ik een keutel vind zit deze precies is een slijmerig en glibberig doorschijnend zakje... Dus een slijmhoesje rond de keutel maar de keutel zelf is wel weer terug hard... wat kan dit zijn?:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog snel een vraag... kwam net in me op. Kan het Coccodiose zijn? Ik heb hier namelijk medicijnen voor van de DA gekregen. Toen ze dacht dat mijn vorige rogéke dit ook had. Maar dat wist ze niet zeker maar gaf het toch maar mee in geval van. Geholpen heeft het anders wel niet :( Maar kan eht dat zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is inderdaad Coccodiose... zijn uitwerpselen zijn meteen onderzocht. we waren direct naar een dierenkliniek gereden waar vandaag speciaal een DA van dienst zat. Ik ga niet meer naar mijn vorige sinds het voorval met mijn vorige rogéke. Ik mag hem de medicijnen geven die ik heb meegekregen. Vraag me niet welke het zijn want dat weet ik niet. Ik moet er 1ml per 1l water van oplossen en dan nog een poeder (KELA) zodat hij toch vitaminen binnen krijgt als hij stopt met eten. Ik moet hem deze medicijnen 2dagen geven daarna 5 dagen pauze en daarna nog eens 2 dagen. Maar op de moment huppelt hij vrolijk rond in zijn hok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .