Kolino Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Ach jeetje, heel veel sterkte met het verlies van Zoetje! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Oh nee! Toch nog best onverwachts nadat ze het even beter deed na de gebitsbehanding. Arm moppie. Sterkte voor jullie zeg! Wat een naar bericht inderdaad 😢 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Och, wat jammer dat het niet meer ging. Veel sterkte gewenst. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Ach toch, heel veel sterkte met jullie verlies! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Sterkte ❤️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Wat een lastige tijd met Zoetje, heel veel sterkte! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Heel veel sterkte. Wat rot dat het toch nu echt niet meer ging. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Oh, heel veel sterkte! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Heel veel sterkte met het verlies van Zoetje ❤️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Sterkte! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 29 maart 2023 Delen Geplaatst: 29 maart 2023 Ach nee wat een ontzettend verdrietig bericht. Ik wens jullie veel sterkte. En Merien......😓 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 30 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2023 Met Merien gaat het gelukkig goed. Hij eet en drinkt en zit niet zielig in een hoekje. Af en toe zit hij aan de muur van de schuur te likken, dat vind ik wel raar. Maar hij lijkt niet echt te rouwen, gelukkig. Terwijl hij toch heel lief en beschermend was naar Zoetje toe, vooral de laatste dagen. We hebben besloten om te stoppen met konijnen. We hebben de afgelopen acht jaar diverse konijnen opgevangen, via particulieren en opvang, maar we willen er nu niet meer mee door. Rond pasen gaat Merien helaas terug naar K'nijn en ko. Hij staat daar op de site als Amon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 30 maart 2023 Delen Geplaatst: 30 maart 2023 Dat lijkt me een lastige beslissing, maar begrijpelijk. Ze geven je een boel geluk maar ook een hoop zorgen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 31 maart 2023 Delen Geplaatst: 31 maart 2023 Heel veel sterkte met het verlies van Zoetje. Merien is zo'n stoere rakker, die gaat een heel mooi huisje vinden. Helemaal eens met @Cheeta26 Ze geven heel veel liefde, maar ook zorgen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 2 april 2023 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2023 Bedankt allemaal! Er mag nu wel een slotje op dit topic. In het fotohoekje hou ik jullie dan nog op de hoogte van hoe het met Merien gaat komende week. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 2 april 2023 Delen Geplaatst: 2 april 2023 7 minuten geleden, Okki zei: In het fotohoekje hou ik jullie dan nog op de hoogte van hoe het met Merien gaat komende week. Dat is fijn en heel leuk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten