Nickymanita Geplaatst: 7 februari 2023 Delen Geplaatst: 7 februari 2023 Hi, Ik had even een vraagje. Mijn konijn doet aan tandenknarsen als ze zichzelf wast of haar drolletjes opeet. Is dit omdat ze zich op het gemak voelt? Of heeft ze bijvoorbeeld buikpijn? Ik weet echt niet waar ik aan moet denken. Op internet gezocht, maar dan kun je vinden dat ze het fijn kan vinden of pijn heeft. En de symptomen zijn ook weer heel dubbel: stil zitten of heel actief worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari 2023 Delen Geplaatst: 7 februari 2023 Het is inderdaad fijn of pijn 😉 Lastig zeggen via een forum wat het in dit geval is. Het kan zijn dat ze het fijn vind, mijn konijnen smakken ook wel eens als ze van de blindedarmkeutels smullen 😂 En wassen is ook wel iets waarvan ik het idee heb dat konijnen het rustgevend en fijn vinden. Maar stel ze heeft bijvoorbeeld gewrichtspijn ofzo iets, dan kan ze ook knarsen van pijn tijdens deze bezigheden. Ik kan zo zonder het te zien en zonder jouw konijn te kennen niet zeggen welke van de twee het is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 7 februari 2023 Delen Geplaatst: 7 februari 2023 Is het echt tanden knarsen of meer knabbelen? Dat laatste doet onze ram als hij geniet van het aaien. Tanden knarsen deed een voedster die we gehad hebben en die veel buikpijn had. Dat geluid vond ik heel akelig om te horen, ging echt door merg en been. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickymanita Geplaatst: 9 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2023 Nee het is niet knabbelen, wat doen mijn konijnen indd ook. Het is meer tanden knarsen, maar ik vind het niet persee een vervelend geluid, ik kan dus ook niet aflezen of ze pijn heeft of iets Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten