ZorroZoef Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 (aangepast) Hallo, mijn rammetje Zoef werd maandag gecastreerd. Dit nav van een oepsnestje. Volgens de dierenarts is alles goed verlopen. Hij kreeg alle nodige medicijnen die nodig zijn, werd gevaccineerd en mocht 's avond terug naar huis. Nu merk ik dat zijn eetlust heel wat minder is (eet weinig hooi, wel stro en wortelstengels) maar ik maak mij zorgen omdat zijn keutels zo klein zijn. 2 februari 2023 aangepast door ZorroZoef Typo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 En maandag is hij al geopereerd. En als je hem iets aanbiedt wat hij erg lekker vindt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Ik zou contact zoeken met de dierenarts, dit is niet normaal. De dierenarts kan hem wat voorschrijven om de darmen op gang te houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Hij zou nu weer echt normaal moeten eten dus ik zou ook aanraden dat je even contact opneemt met de dierenarts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZorroZoef Geplaatst: 5 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2023 Bedankt voor jullie reactie. Ons Zoefje iedere dag goed in de gaten gehouden en regelmatig water gegeven met een spuitje en zijn lievelings groenvoer aangeboden. Hij eet nu weer goed en de keutels krijgen terug normale vorm 🙂Waarschijnlijk was het bekomen van de operatie en de stress. Hij kan namelijk even niet bij zijn beste vriendje Zorro(voedster) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 6 februari 2023 Delen Geplaatst: 6 februari 2023 2 uren geleden, ZorroZoef zei: Bedankt voor jullie reactie En jij hartelijk dank voor de terugkoppeling want lang niet iedereen doet dat! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 6 februari 2023 Delen Geplaatst: 6 februari 2023 Fijn dat het weer beter gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten