Kaylee Driessen Geplaatst: 15 januari 2023 Delen Geplaatst: 15 januari 2023 Hoii Mijn lieve Coco (bijna 5 jaar) heeft de laatste tijd last van niet meer zindelijk zijn. Heeft altijd netjes alles op de bak gedaan maar nu laat hij overal plasjes achter. Ga morgen een afspraak maken bij de dierenarts. Denk zelf aan blaasontsteking. Maar zou dit ook iets anders kunnen zijn, gewoon het opeens niet meer zindelijk zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 15 januari 2023 Delen Geplaatst: 15 januari 2023 Praat voor de zekerheid ook even met je dierenarts over EC. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 januari 2023 Delen Geplaatst: 15 januari 2023 Is het een voedster of ram? En is hij/zij gecastreerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaylee Driessen Geplaatst: 15 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2023 27 minuten geleden, Evee zei: Is het een voedster of ram? En is hij/zij gecastreerd? Het is een gecastreerde ram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 15 januari 2023 Delen Geplaatst: 15 januari 2023 Blaasontsteking kan, een nierprobleem (bv door EC) kan, blaassteen kan. Verstandig om morgen naar de dierenarts te gaan. Eet en drinkt hij goed? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaylee Driessen Geplaatst: 15 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2023 4 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: Blaasontsteking kan, een nierprobleem (bv door EC) kan, blaassteen kan. Verstandig om morgen naar de dierenarts te gaan. Eet en drinkt hij goed? Ik ga morgen ochtend gelijk de dierenarts bellen. Hij eet en drinkt nog goed. Als ik de bak groenten voor ze zet, begint hij gelijk te eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 15 januari 2023 Delen Geplaatst: 15 januari 2023 Gelukkig! Succes morgen bij de dierenarts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaylee Driessen Geplaatst: 15 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2023 19 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei: Gelukkig! Succes morgen bij de dierenarts. Dankjewel! Ik hoop dat ik snel bij de dierenarts terecht kan. Er is helaas maar 1 konijnkundige dierenarts in mijn omgeving waar ik vanaf weet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 16 januari 2023 Delen Geplaatst: 16 januari 2023 Sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaylee Driessen Geplaatst: 16 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2023 Heb voor Woensdag een afspraak. Nu moet ik wel alvast plas opvangen en naar de dierenarts brengen. Hij zit alleen in een plastic konijnenhok, nu maar wachten tot hij plast🙈 Hoop snel, want vind het maar zielig dat hij alleen zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 januari 2023 Delen Geplaatst: 16 januari 2023 14 minuten geleden, Kaylee Driessen zei: Heb voor Woensdag een afspraak. Dat duurt nog best lang...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 18 januari 2023 Delen Geplaatst: 18 januari 2023 Hoe is het gegaan bij de dierenarts? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaylee Driessen Geplaatst: 18 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2023 Zijn urine zag er goed uit, geen blaasontsteking. Maar waarom is hij opeens niet meer zindelijk en zit vaak zielig in een hoekje…. De dierenarts begon over EC, heb dit al eerder meegemaakt met een ander konijn dus dat was bekend bij mij. Ze heeft Coco heel grondig doorzocht. Merkte dat als ze aan zijn blaas zat dat hij dit niet fijn vond. Aan de hand daarvan toch besloten om een foto te maken. Want misschien zit er wel een steen in. Even later werden we naar achter geroepen om naar de foto te kijken. En ja hoor er was iets te zien op de foto. Best wel veel sludge. We hebben novacam meegekregen, gaan hem ander voer geven en gaan over op ander hooi en hopelijk gaat hij zich hier beter van voelen. We houden EC nog wel in ons achterhoofd. Maar we gaan dit eerst proberen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten