vickie Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 mijn konijn is sinds vandaag weer in de rui.hij is 2 weken geleden ziek geweest hij had het aan zijn kiesjes daar is hij aan geholpen en het gaat weer goed maar nu begint hij sinds gisteravond weer te ruizelen wat hij ook heel erg deed toen hij ziek was zou er nu weer zoiets aan het beginnen zijn ik ben gewoon een beetje overbezorgd omdat hij 2 weken geleden bijna gestorven was.kunnen jullie mij advies geven of het nu weer iets is dat hij ziek aan het worden is of dat dit wel vaker voorkomt dat een konijn ruizeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 een konijn verliest sowieso zijn wintervacht door te ruien.veel konijnen zijn momenteel in de rui doordat het weer warmer word nu.maar als ie slecht eet of andere zieke kenmerken vertoont moet je wel met m naar de dierenarts gaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vickie Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2008 dat is niet het geval hij eet gewoon als de laatste week ik maak me misschien te snel zorgen maar ben gewoon bang dat er weer iets is.zal maar gewoon hopen dat hij inderdaad zijn wintervacht aan het verliezen is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 mijn konijnen zijn ook in de rui nu... net als de konijnen van veel leden hier...dus het ruien op zich is niets om je zorgen over te maken! het is goeddat ie zijn vachtje verliest.... anders zit ie van de zomer met een bontjas aan!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten