Kitty_Stella Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Hey, ik ben toch wel enorm in paniek en bezorgt over mijn konijn. Hij heeft nu een valling en dat is in behandeling. Maar ik zie nu pas dat zijn pupil van zijn oog weg is en dat zijn hele oog niet meer bruin is maar rood.. rondom zijn oog is er niks maar zijn oog zelf is nu helemaal rood.. heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn..? 🥺 alvast bedankt om te reageren.. ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Dat klinkt alsof er met spoed een dierenarts naar moet kijken. Misschien kun je een foto plaatsen? Dat geeft een beter beeld dan een verhaal alleen. Eventueel kun je dat onder een spoiler verbergen, mocht het beeld te schokkend zijn. Kun je verduidelijken waarvoor je konijn in behandeling is, want valling zal een autocorrectie of een typfoutje zijn denk ik? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Ik wist ook niet wat 'valling' was. Ik dacht: Belgisch? Het is inderdaad Vlaams en betekent: verkoudheid, rhinitis. We leren niet alleen bij Secret Santa iets!! Vervelend en dat natuurlijk weer in het weekeinde. Maar het kan iets met de verkoudheid te maken hebben. Maar ik heb hier geen verstand van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Ah, dat verklaard een hoop. Ik kende het woord ook niet, weer wat geleerd. Ik kan zo 123 de koppeling niet leggen tussen de ogen en de luchtwegen, niet dat het niet kan hoor. Het ligt allemaal erg dicht bij elkaar natuurlijk. Maar dan zou je eerder denken aan traanogen of pus of iets in die richting. Niet een oog dat helemaal rood wordt. Heb je misschien iets in de omgeving verandert? Andere bodembedekker, ander hooi, of zoiets. Het klinkt bijna alsof hij ergens overgevoelig voor moet zijn, ik weet niet of antibiotica zo'n reactie kunnen geven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Mijn eerste gedachte is een ontstoken oog. Mijn ram heeft dat een keer gehad en die had er veel pijn van (nou is dat ook wel een beetje een aansteller). Ik zou morgen even contact opnemen met een dierenarts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kitty_Stella Geplaatst: 18 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2022 Dag iedereen alvast bedankt voor de informatie die jullie gaven. Ik had de dierenarts gebeld maar daar was het te laat voor.. hij was ineens verlamd en sterf ter plekke bij ons.. waarschijnlijk was er een parasiet in de hersentjes geraakt en konden we er niks meer aan doen. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Jeetje wat een schrik! Heel veel sterkte met het verlies van je lieve konijn ❤️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Wat erg! Heel veel sterkte toegewenst ❤️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Vreselijk, wat een schrik, heel veel sterkte, hoor. 😢 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Ach jeetje, wat heftig! Veel sterkte met het verlies! Werd er aan E.C. (E. cuniculi) gedacht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Oh wat erg zeg, zo zie je maar weer hoe snel je er soms bij moet zijn met je konijn. Wat naar dat het voor jouw konijn al fataal was. En wat een roteinde voor dat beestje. Heel veel sterkte met het verlies! 😢 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Verschrikkelijk. Heel veel sterkte gewenst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Oh nee, dat is wel snel gegaan. Heel veel sterkte gewenst. Als je er behoefte aan hebt kun je een topic openen bij de regenboogbrug. Ik geef dit topic een slotje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten