coole flipie Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 He, ik heb een vraagje mijn nijnen poepen gewoon overal ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen weeten jullie een optie?ik zou het echt leuk vinden als jullie er een voor me hebben ze poepen echt overal als ik het hok moet schoonmaken stinkt het heel erg in het begin hadden ze vaste plekken maar nu niet meer heel raar vindt jij ook niet! alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joep en Jipke Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 Ons eerste konijn, joep, poept alleen in zijn toilet, die is echt super zindelijk!! Dat doet hij alleen als hij verder geen andere ondergrond heeft zeg maar. zodra het kouder is en er stro op de bodem ligt poept hij op meerdere plekken. Jipke poept wel gewoon in het hok op meerdere plekken. waarom weet ik niet. het helpt wel als je het toilet wat vaker verschoont, dat merk ik met die van ons. en dus minder bodem bedekkers... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten