Xde.bb Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 Ik wil graag een ehbo/gezondheid tasje maken voor mijn konijnen maar ik heb het idee alsof ik veel dingen ben vergeten. Tot nu toe heb ik: - pijnstilling (novacam) - medicatie voor gasbuik - nagelschaar - borstel - dwangvoeding - spuitjes voor dwangvoeding/medicatie Hebben jullie nog suggesties voor wat echt niet kan missen? Vriendelijke groet, Demi, dumpling en mochi 🐰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 Een snugglesafe of iets anders waarmee je het konijn goed warm kunt houden en een icepod of iets in de richting voor in de zomer als het te warm is. Oude handdoeken zijn ook wel handig om te hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 Thermometer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 Heb je dit artikel al gevonden? https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-EHBO Ik heb er inderdaad ook een thermometer, stethoscoop, icepods, heatpads, oude doeken, medicijnen tegen EC, oogzalf, pijnstiller, darmstimulans, nagelschaartje, borstels, spuitjes, dwangvoer, anti madenspray, (en vast nog wel meer wat ik nu vergeet te noemen in) zitten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten