Linke Geplaatst: 23 november 2022 Delen Geplaatst: 23 november 2022 Pff. Een van onze konijnen loopt vanavond ineens met haar rechtervoorpootje omhoog. Als ze staat, dan staat dat voorpootje ook op de grond, maar wanneer ze huppelt, trekt ze dat pootje omhoog. Het lijkt ineens uit het niets te gebeuren. Ze eet nog wel maar echt actief vind ik van niet. Ik heb gekeken naar de pootjes, maar zie niks raars. Heeft iemand toevallig iets dergelijks meegemaakt? Ik heb nu pijnstellers (metacam) gegeven en uiteraard bel ik morgenochtend de arts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linke Geplaatst: 23 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2022 Ze eet en keutelt zoals altijd. Op het ene moment lijkt er niets aan de hand te zijn, dus gewoon lopen op 4 pootjes. Op het andere moment trekt ze haar ene voorpoot omhoog. 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 november 2022 Delen Geplaatst: 23 november 2022 Geen splinter of zo in het pootje of iets tussen de teentjes? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linke Geplaatst: 24 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2022 10 uren geleden, To van de Veluwe zei: Geen splinter of zo in het pootje of iets tussen de teentjes? Dat zou heel goed kunnen ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linke Geplaatst: 24 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2022 Ze loopt nu weer helemaal normaal. Het is nu een kwestie van aankijken en goed opletten.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten