Pablo&Lola Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Nou Lewis heeft het voor elkaar hoor: hoornvliesbeschadiging door een ieniemienie stukje hooi in het oog. Pfffffft. 👎🏻 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Verdorie zeg, en nu? Gewoon dikke vette pech? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 25 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 18 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei: Verdorie zeg, en nu? Gewoon dikke vette pech? Het oog zalven, 2-3x per dag. 😭 Hopelijk herstelt het. Ik vind dingen aan ogen er altijd zo naar uitzien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 6 minuten geleden, Pablo&Lola zei: Het oog zalven, 2-3x per dag. 😭 Hopelijk herstelt het. Ik vind dingen aan ogen er altijd zo naar uitzien. He bah. Dingen aan het oog zijn heel naar om te zien ja. Het hele konijn ziet er dan gelijk zo zielig uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Sterkte voor jou en beterschap voor Lewis. Wat sneu. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Beterschap voor Lewis! Blackie heeft het ook weleens gehad, en dat is helemaal genezen. Dus er is hoop! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 25 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Dank jullie wel! @Marjoleink Ah, dat geeft hoop, fijn. Had Blackie er last van? En weet je nog hoelang het duurde voordat het over was? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Blackie is een aansteller, dus die voelde zichzelf heel zielig. En ik moest de zalf er vanaf een afstand in mikken, want ik mocht echt niet in de buurt van zijn oog komen. Maar volgens mij was het binnen een week over. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 25 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Gelukkig is Lewis totaal geen drama queen. 🙄😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 Ik heb dit onderdeel even losgemaakt van de slowchat. Hoe gaat het nu met Lewis? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2022 Goed. Ik had cavasan meegekregen om het oog te zalven, maar daar reageerde hij heel heftig op, dus daar ben ik na 3 dagen mee gestopt (moest eigenlijk 7-10 dagen smeren, maar de randen om het oog werden zó rood en dik dat ik dat niet zag zitten). Na het weekend weer contact met de dierenarts opgenomen om te vragen naar andere zalf. Hiervoor moest ik echter weer met Lewis langs, bij een andere praktijk met meer kennis van oogheelkunde. Uiteraard begon ik net die week met m’n nieuwe baan en kon ik zelf niet zo snel langs, maar gelukkig kon mijn vriend wel met Lewis op pad. Daar hebben ze nogmaals de beschadiging bekeken en deze bleek al te zijn hersteld, dus we hoefden uiteindelijk helemaal niet meer te zalven. 🥳 Oogbal was nog wel enigszins rood, maar dat zou op termijn ook wel herstellen, dus eind goed, al goed. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 Ohh dan valt het uiteindelijk nog wel mee gelukkig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten