Bunny hop en co Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Hallo mijn nijntje heeft waarschijnlijk gasbuik. Ze heeft een opgezwollen buik en eet minder hooi heb de dierenarts al gebeld en heeft pijnstillers gegeven. Voor de rest krijgt ze 24/7 hooi, groentjes,en een klijn schepje pellets (niet gemengd) heeft iemand nog tips maak me echt zorgen. 😢  Groetjes de bunnies Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Ben je bij de dierenarts langs geweest voor controle? Â Â Hier staat veel informatie over gasbuiken en verstopping bij konijnen: Â https://www.bunnybunch.nl/informatie/gas-verstopping-bij-konijnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 30 juli 2022 Delen Geplaatst: 30 juli 2022 Hoe gaat het nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny hop en co Geplaatst: 1 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Ze eet en drinkt zo als normaal en eet voldoende hooi, geef haar pijnstillers (metacam) Haar buik is bluberig en beetje dik ze draait soms om haar zij. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Ik zou als ik jou was naar een andere dierenarts gaan die zeer konijnkundig is, zie ook onderstaande lijst. Meeste dierenartsen weten niet veel van konijnen af helaas, terwijl ze voor andere dieren echt wel goed zijn. Ik weet niet wat het kan zijn, maar ik zou het wel goed laten nakijken en een echo bijvoorbeeld laten maken.  https://www.bunnybunch.nl/informatie/lijst-met-konijnkundige-dierenartsen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Ik vind het zo vreemd dat je geen cisaral hebt meegekregen. Was het echt alleen gas, of was de oorzaak van het gas een verstopping? Meestal maken ze een röntgenfoto in dit soort situaties om het een en ander uit te sluiten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten