Ilona1985 Geplaatst: 25 juli 2022 Delen Geplaatst: 25 juli 2022 Eerst verloor hij zijn vriendinnetje, daar overheen moest hij geopereerd worden aan een middenoor ontsteking en nu, anderhalve maand verder…wederom een middenoor ontsteking. Mn lieve Snickers wordt vrijdag geopereerd, nu wordt de gehele gehoorgang geopend en blijft geopend (er wordt een stuk kraakbeen weggehaald) zodat het niet nog een keer kan gebeuren. Het is een pittige ingreep maar helaas moet het gebeuren 😪. Heeft iemand ervaring met deze ingreep en het herstel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 25 juli 2022 Delen Geplaatst: 25 juli 2022 Ja, heb ik! Ik heb afgelopen december mijn rammetje laten opereren hieraan. Wat wil je weten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 25 juli 2022 Delen Geplaatst: 25 juli 2022 Er zijn meerdere mensen op het forum geweest die ervaring hebben met deze operatie. Je kunt zoeken op lateral wall resection op het forum, dan vind je de topics hier over. Heel veel succes en beterschap voor Snickers! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 juli 2022 Delen Geplaatst: 25 juli 2022 Succes ermee. Ik ga voor jullie duimen dat goed gaat en dat het helpt. Ik zal wat linkjes zoeken voor je: "Lateral wall oor operatie - Gezondheid - Bunnybunch Forums" En "Konijn met een scheve bek - Gezondheid - Bunnybunch Forums" En "Bugs operatie middenoorontsteking WP - Gezondheid - Bunnybunch Forums" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten