Muisie Geplaatst: 23 juli 2022 Delen Geplaatst: 23 juli 2022 Muis is zinds vandaag aan het krabben aan haar linkeroor, aan een stuk door. Ik heb al in haar oor gekeken en ik zag geen korstjes, ook niet rood of warm. Ik weet niet of er stro ofzo in haar oor zit of een oorontsteking of oormijt. Ik maak me wel zorgen ze is nog maar 8 weken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 24 juli 2022 Delen Geplaatst: 24 juli 2022 Krabt ze nog steeds zo vaak? Dan zou ik zeker een afspraak bij de dierenarts maken! Veel dingen kan alleen een goede dierenarts vaststellen of juist uitsluiten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 24 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2022 Ze krabt nu aan haar andere oor de ander laat ze met rust ik kijk het nog even aan voordat ik maar de da ga Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 27 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Ze heeft nu en dag of 2 niet gekrabt maar nu wel weer een beetje ik kan alleen niet naar de DA Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 27 juli 2022 Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Hou het even goed in de gaten. Een oorontsteking kan je meestal nuet van buitenaf zien. Als se niet minder gaat krabben zal je toch naar de dierenarts moetenngaan. Let ook even goed opof ze goed blijft eten en drinken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 27 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Eten en drinken doet ze nog goed, ze kan ook vlooien hebben bedenk ik me nu want ze krabt ook op andere plekken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 27 juli 2022 Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Vlooien, mijt, schimmel. Kan vanalles zijn. Alleen een dierenarts kan bepalen wat er aan de hand is en het juiste middel voorschrijven. Ga iig niet zelf een middeltje tegen ongedierte kopen, want veel van die middelen zijn giftig voor konijnen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 27 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Ja weet ik maar ik ben nu niet thuis dus gaat niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 27 juli 2022 Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Ik zou morgen een afspraak maken met de dierenarts om te kijken wat er aan de hand is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 27 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Ik ben tot zaterdag niet thuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 1 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Ze is gestopt met krabben gelukkig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten