Bunnyyy Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Hey, sinds vandaag zie ik een super grote kale plek bij het nekje van mijn konijntje. Gisteren had ik dit nog niet gezien dus ik denk dzt het pas van vandaag is. Ik zou het raar vinden als ik dzt niet zou opgemerkt hebben. Wat is dit? Moet ik iets doen? Dierenarts? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Ik zou daar wel even mee naar de dierenarts gaan ja, even checken op mijt, schimmels etc. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnyyy Geplaatst: 22 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Ik heb een afspraak voor vrijdag! Zou dit heel ernstig kunnen zijn? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 24 juni 2022 Delen Geplaatst: 24 juni 2022 Heb je je afspraak al gehad? Meestal is het eenvoudig te verhelpen, als het mijt of schimmel is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 juli 2022 Delen Geplaatst: 7 juli 2022 Gaat het nu beter? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten