VICTROLA Geplaatst: 21 juni 2022 Geplaatst: 21 juni 2022 Hey, iedereen ...ย ๐๐ป ย Na een heel gedoe met de complicaties na castraties van Bugs & Baileys & hun oormijt heb ik sinds een paar dagen afwijkende keutels opgemerkt. Foto's werden ook gestuurd naar mijn dierenarts. Ik hoop niet dat ze wormen hebben ...ย ๐ฐ Tips & feedback steeds welkom. ย Groetjes!
Evee Geplaatst: 21 juni 2022 Geplaatst: 21 juni 2022 Verharen ze veel op het moment? Eten ze wel goed hooi? 1
VICTROLA Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Geplaatst: 21 juni 2022 Verharen, inderdaad & ze eten veel hooi. Dierenarts raadt me aan om het een paar dagen in het oog te houden & poep schoon te houden (is al schoon) & haartjes weg te knippen daar ...ย ๐๐ป
VICTROLA Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Geplaatst: 21 juni 2022 Sorry, nog iets vergeten te vermelden wat de dierenarts zei: "Dat zijn deย zachte keutels die hij normaal terug moet opnemen" ...
Kolino Geplaatst: 21 juni 2022 Geplaatst: 21 juni 2022 Bij die foto's toch niet mag ik hopen? Ik zie namelijk geen blindedarmkeutels. Het ziet er inderdaad uit alsof er veel haar wordt opgelikt. 1
VICTROLA Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Geplaatst: 21 juni 2022 Moet getrimd worden, lijkt me de beste oplossing; ik zorg ervoor dat het goed komt! Nogmaals dank.
Aanbevolen berichten