suuzje Geplaatst: 14 maart 2008 Delen Geplaatst: 14 maart 2008 aggossie wat een zielig verhaal! ik hoop dat ze er snel heelmaal boven op is!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 En hoe gaat het nu met de dame ..? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DMHorses Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2008 De dame gaat goed maar de wond nog niet. Ze hoeft niet onder narcose(het kan niet meer gehecht worden) en de genezing gaat daardoor heel lang duren. Ik neem haar nu elke dag mee om de wond te reinigen en dan verbind ik het. Ik hoop toch echt dat het zo gaat genezen en dat ze het volhoudt zo... We hebben helaas nog een lange weg te gaan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 18 maart 2008 Delen Geplaatst: 18 maart 2008 Secundaire wondheling kan inderdaad erg lang duren en laat doorgaans een lelijk litteken achter. Maar zo te lezen wordt ze goed verzorgd en gaat het verder ook goed met haar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten