Boefje Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 Veel sterkte de komende tijd. Vooral zonder Monster. Ik hoop dat hij de dame kan waarderen en ze snel een gelukkig koppeltje worden. Het is inderdaad heel dubbel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piku Geplaatst: 22 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2022 (aangepast) Dank jullie. Vrijdag had ik het er erg moeilijk mee. Zaterdag heb ik afleiding gezocht en kreeg ik de 1e foto's van de koppeling binnen. Monster lag als een verliefd sukkeltje tegen haar aan en ik smolt. Ik mis Muffin nog steeds heel erg natuurlijk, maar ik ben zo blij en opgelucht dat hij alweer een nieuwe liefde gevonden heeft. 22 mei 2022 aangepast door Piku 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Ah wat een mooierds bijelkaar. 😊 gelukkig dat het goed gaat. Hopelijk heb je ze snel terug zodat het weer wat gezelliger is thuis. En logisch dat je Muffin heel erg mist. Dat is normaal toch. Maar je mag inderdaad blij zijn dat Monster weer een vriendinnetje heeft gemaakt en hij weer wat opleeft en niet meer eenzaam is. Trouwens die dame ziet er niet verkeerd uit hoor! Die oogjes lijken zo op de foto niet eens zo heel rood. Lijkt wel een lichtblauwe gloed te hebben. Of is dat toevallig lichtval ofzo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Ze passen mooi bij elkaar qua kleur vind ik. En zoals hij naast haar ligt lijkt het of ze voor elkaar gemaakt zijn. 😍 Leuke foto! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piku Geplaatst: 23 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2022 (aangepast) Ja klopt, ze is toch 4 jaar bij mij geweest. Ja ik ben zo opgelucht, het was zo'n sneu dood vogeltje in zijn upje (maar misschien projecteer ik wel een beetje hoor. 😛 ) Levendig was hij niet in elk geval, normaal liep hij te flikflooien met Muffin en met speeltjes te smijten, nu niet). Ik denk dat ze echt rood rood zijn. Ja ik vind d'r heel leuk, ik val wel op apart en helemaal voor underdogjes heb ik een zwak. 23 mei 2022 aangepast door Piku Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piku Geplaatst: 23 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Ow ik krijg nu net nog een foto, kijk dan! 😍 Ik mag ze een dag eerder komen halen omdat het zo goed gaat, dus morgen heb ik weer mijn nijntjes terug. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 1 minuut geleden, Piku zei: Ow ik krijg nu net nog een foto, kijk dan! 😍 Ik mag ze een dag eerder komen halen omdat het zo goed gaat, dus morgen heb ik weer mijn nijntjes terug. Aaaaahw poepies!! Leuk zeg. Mooie troost om weer twee droppies in huis te hebben. Geniet er van en uiteraard nog sterkte met het verdriet. Tegenstrijdig ik weet het. Maar je moet toch verder he. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piku Geplaatst: 23 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Heel tegenstrijdig, maar dat is oké. Verdriet en blijdschap kunnen best om en om naast elkaar bestaan. Het is ook niet eerlijk als ik die witte weg ga zitten kijken, die kan er ook niks aan doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Wat fijn dat je ze morgen al op mag halen. Dan heb je weer leven in huis, Ze ziet er leuk uit, ondanks de rode ogen. Zie hem content zijn dan 😄 Het is het konijn van je eerste keuze geworden toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Wat een mooi stel ! Wel een rollercoaster zo qua emoties maar fijn voor je ram dat hij weer een maatje heeft. Sterkte nog met het verlies van Muffin, best heftig allemaal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Wat fijn dat je ze morgen al op kan halen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piku Geplaatst: 23 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Bedankt voor de sterkte wens. Ja ik kan blij zijn voor de nieuwe liefde en dan denken aan hoe Muffin in elkaar gezakt op die röntgentafel lag en alsnog gaan janken. Maar dat wordt vast minder, het hoort erbij. Ja klopt, het was meteen raak bij de eerste. Ik weet wel wat mijn guppie leuk vindt, haha. Al moet ik dan stoppen met hem zien als baby, hij is al 5 en zij is pas 2, dus nu is hij het oudje in huis. Maar in mijn hoofd is het nog een pukkie van 1. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten