Maudt Geplaatst: 14 mei 2022 Delen Geplaatst: 14 mei 2022 Hoi allemaal, Zojuist constateerde mijn vader dat Vlok een rare kring rondom de ogen heeft, zie foto. Ook dacht ik dat haar geslachtsdeel was opgezwollen. Toch even langsgereden bij de dierenarts. Bleek gelukkig niks ernstigs. De dierenarts dacht aan verharing. Lijkt net alsof ze een brilletje heeft opgehad. Heeft iemand van jullie dit ook al eens gezien bij jullie konijn? Gr. Maudt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 14 mei 2022 Delen Geplaatst: 14 mei 2022 Mijn eerste reactie zou ook verharing zijn, dus ik denk dat de dierenarts goed zit. Bij mijn konijnen is het me nooit zo opgevallen, maar zij hebben donkere vacht rondom hun ogen, dus ik denk dat het daardoor ook minder gauw opvalt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 14 mei 2022 Delen Geplaatst: 14 mei 2022 Klopt, dat komt door de rui. Je ziet die lijnen dan steeds verder opschuiven. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten