kimsie Geplaatst: 25 april 2022 Delen Geplaatst: 25 april 2022 Hallo Eventjes geleden dat ik hier ben geweest.. Maaar, ik ben vandaag met Ellie naar de dierenarts geweest. Ze maakt altijd geluidjes als ze slaapt/dieper ademt en sinds een paar dagen echt een beetje een nat neusje en af en toe niezen. Dus we gaan haar behandelen voor snot. Mijn eigen DA was er niet helaas.. Maar goed, ik Doxycycline meegekregen voor een week, eventueel te verlengen met tot 10 dagen. Nu ben ik me suf aan het googlen over wat ik daarnaast nog meer kan doen en zie hier vooral veel tips voor het verbeteren van de weerstand. Dus mocht iemand tips hebben? Ik zag dat dat ze gedroogde echinacea hebben bij de dille en kamille. Het is bedoeld als thee, maar zit volgens mij niks geks bij in en het is gewoon gedroogd denk ik. Zou ik dit kunnen geven? Wil ook nog wat kruiden enzo gaan bestellen maar dan kan ik daar in ieder geval alvast mee beginnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 25 april 2022 Delen Geplaatst: 25 april 2022 Als er alleen echinacea in zit dan kan het geen kwaad. Echinacea kan wel wisselwerking hebben met bepaalde medicijnen, dus goed om dat van te voren even na te gaan. Ik weet uit mijn hoofd niet welke. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten