Marleentie Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 Hallo, Ik heb reeds geprobeerd het forum te doorzoeken maar ik kan het tot op heden niet vinden, het zit namelijk zo: Ik merk wanneer ik mijn mannetjes konijn moet vasthouden (omdat ik bijvoorbeeld zijn nageltjes even moet knippen) er na die tijd een soort witte vloeistof uit zijn ogen loopt, ik wijt dit aan stress, maar kan er op internet niets over vinden. Hij heeft geen oogontsteking, het is alleen het geval na hanteren. Wie weet wat dit precies is? Ik heb hem al op verschillende manieren vastgehouden, maar het resulteert altijd weer in wit tranende ogen nadien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 15 april 2022 Delen Geplaatst: 15 april 2022 Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd 😞 Ik kan eerlijk gezegd ook weinig nuttigs toevoegen. Ik ken het niet en ik denk met mij meer leden niet. Heb je al eens een dierenarts gecontacteerd hierover? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X_Dominique Geplaatst: 15 april 2022 Delen Geplaatst: 15 april 2022 Mijn mannetjes konijn heeft dat ook , vanmorgen naar de dierenarts en zn ogen traande weer helemaal. Geen idee wat het verder is thuis gaat het dan weer goed , dierenarts zegt er verder ook niks over .. denk gewoon stress Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 april 2022 Delen Geplaatst: 15 april 2022 Ik heb het nog nooit bij een konijn gehad, niet met stress. Ik heb geen idee wat het is. Wel genoeg oogproblemen gehad, van beschadigingen tot bacteriele infecties enz. Maar dit niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 Hoi! Ik heb ook een konijn die daar last van kan hebben, maar niet bij optillen. De laatste keer was een jaar geleden en het is toen na een maand opgehouden. Misschien inderdaad stress? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 Artemis heeft dit altijd wel een beetje, maar dan wast Apollo het gewoon netjes weg en ze heeft er helemaal geen last van. Haar traanbuis is een keer doorgespoeld en toen dat niet hielp, kreeg ze oogdruppels. Het is nooit helemaal weggegaan, en verder is ze helemaal gezond, dus echt kwaad kan het niet volgens de dierenarts. Het valt vooral op bij stress, dan is het wat erger dan normaal, en vaak zijn dat alleen de dierenarts-bezoekjes en dan is Apollo ook te gestresst om het te wassen, dus valt het ook meer op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten