Fransdehangoor Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 Beste mede konijnenbaz(inn)en, Sinds een aantal weken hebben 2 van mijn konijnen wat plekjes op de oren wat lijkt op de gevolgen van elkaar daar overmatig wassen. Nu vroeg ik me af of dit een oorzaak heeft. De oren zien er verder goed uit, geen wondjes bijv. Ook de binnenkant van de oren ziet er schoon uit. Iemand enig idee wat dit is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 Ik herken het, mijn Franse hangoren hebben dat ook regelmatig, het komt door het wassen. Het droogt na verloop van tijd weer op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 Leuk konijn trouwens 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fransdehangoor Geplaatst: 12 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2022 4 uren geleden, DaniëlleV zei: Leuk konijn trouwens 🙂 Dankje :) en bedankt voor je antwoord Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 Graag gedaan, toevallig zag ik het zojuist nog bij mijn voedster op precies dezelfde plek. Is denk ik een fijne plek om gewassen te worden 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten