Jasmijn033 Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 Hoii,  Ik keek net in mijn konijnenhok en zag een aangevreten spons liggen. Wat moet ik nu doen? Het is heel duidelijk dat ze het hebben gegeten en ik heb geen idee hoe het erin terecht is gekomen... Iemand die weet wat ik nu moet doen? 🥺 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 In de gaten houden of ze goed blijven eten en drinken en ook blijven keutelen en plassen. Helaas moet de spons er via de onderkant weer uitkomen. Na 3 a 4 dagen kun je eigenlijk wel zeker zijn dat alles er uit is. Zolang zul je dus extra alert moeten zijn. Als je het niet vertrouwt, of eentje stopt met eten of keutelen dan zou ik een dierenarts bellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jasmijn033 Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2022 2 uren geleden, Kolino zei: In de gaten houden of ze goed blijven eten en drinken en ook blijven keutelen en plassen. Helaas moet de spons er via de onderkant weer uitkomen. Na 3 a 4 dagen kun je eigenlijk wel zeker zijn dat alles er uit is. Zolang zul je dus extra alert moeten zijn. Als je het niet vertrouwt, of eentje stopt met eten of keutelen dan zou ik een dierenarts bellen.  Oke, dankjewel!! Ik heb het gehele hok schoongemaakt om extra goed op te kunnen letten. Ik hoop dat het geen probleem wordt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten