Rachel-Quinny Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Hallo! Ons konijn krijgt 1 maal daags Emeprid als onderhoudsdossering. Echter heb ik nog voor ongeveer twee á drie dagen voorraad in huis. De dierenarts geeft aan dat er leveringsproblemen zijn. Weet iemand anders hoe ik aan Emeprid kan komen? Online kan ik niets vinden. De dierenarts kan iets anders maken met dezelfde werkzame stof, echter kost een beetje me dan 40 euro en wil ik eerst kijken of ik niet op een andere manier aan Emeprid kan komen. Alvast bedankt voor het meedenken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Je zou naar andere dierenartsen in de omgeving kunnen bellen om te vragen of die nog voorraad hebben staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rachel-Quinny Geplaatst: 29 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2022 43 minuten geleden, Evee zei: Je zou naar andere dierenartsen in de omgeving kunnen bellen om te vragen of die nog voorraad hebben staan. Ik heb dit inderdaad bij een andere praktijk gedaan, maar zij bewaarde de voorraad voor eigen patiënten helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Dat snap ik ook wel, als het niet leverbaar is. Kan je eigen dierenarts er niets in betekenen? Die van mij heeft bijvoorbeeld samenwerking met een aantal andere praktijken voor weekendiensten en facturering enzo, en heeft voor mij voor de katten medicijnen wel eens geregeld dat ik ze ergens anders op kon halen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Primperan is toch hetzelfde? Is dat niet verkrijgbaar? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Is dat niet precies hetzelfde product? Volgens mij is de naam gewijzigd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rachel-Quinny Geplaatst: 29 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2022 1 uur geleden, Marjoleink zei: Primperan is toch hetzelfde? Is dat niet verkrijgbaar? Dat zegt mij niks. Ik zou het eens moeten navragen bij de da. Wij hebben altijd Emeprid gehad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Primperan is inderdaad hetzelfde. De werkzame stof is metoclopramide. Het bestaat ook in tabletvorm voor mensen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten