Evee Geplaatst: 5 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Ik zit met de vaccinaties in maart geloof ik, dat gaat altijd prima. Nooit last van de warmte 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Haha precies, ik ergens in oktober Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Ik ook eind maart/begin april. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Ik juni Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Ik denk dat ik alvast een afspraak maak voor volgend jaar mei/juni ofzo.😂 Want loop hier steeds tegen aan. Niet leuk zo voor Vlekje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Ik was blij dat ze in de opvang net gevaccineerd waren. Anders nog meer stress. Pleeggezin, dan twee dagen weer opvang dan ook nog naar de DA en dan naar mij toe. Maar ze zijn goed gewend en voelen zich nu thuis. Dat is aan alles te merken. Dus voorlopig til ik ze niet op etc. Daar zullen ze niet van gediend zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 9 augustus 2022 Delen Geplaatst: 9 augustus 2022 Voor wie het heeft gemist, al kan ik het me bijna niet voorstellen, vanaf morgen hebben we op verschillende plekken alweer temperaturen van 30+ graden. De hele week blijft het zoals het er nu uit ziet warm, met het toppunt aankomend weekend. Als je nog koelelementen en flessen in de vriezer moet leggen, is het slim om hem vandaag nog even vol te stouwen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 Over een uurtje in de auto naar die dierenarts met mijn oude Vlek. 2e Icepod ligt nog in de vriezer. Vind het wel spannend hoe het gaat verlopen in de hitte. Helaas kon het niet anders. Thermometer aan de ren in de schaduw geeft 27 graden aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 Mijn moeder is al heel lief weer de hele dag aan het controleren en frisbees en bevroren flessen aan het neerleggen in de ren. Als ik haar toch niet had op het moment ❤️ Voor Tumtum en Yoda allebei een koelvest besteld 2 weken geleden. Die kwamen toen nét na de hitte binnen. Maar die zullen we de aankomende dagen zeker gaan gebruiken!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 augustus 2022 Delen Geplaatst: 11 augustus 2022 Leuke activiteit met de hitte: Snugglesafe-hoesjes maken 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 12 augustus 2022 Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 Mijn konijnen zijn vandaag gevaccineerd. Het was gelukkig ‘s ochtends nog niet heel warm. Ze zijn nu aan het bijkomen van alles. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 12 augustus 2022 Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 Ik heb eindelijk een konijn die dankbaar gebruik maakt van de icepod! Sproet ligt er zijdelings tegenaan. Niet toevallig een keer, maar ik zie het steeds als de icepods er in liggen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 Pittig dagje hoor, ze hebben het behoorlijk warm hier vandaag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 12 augustus 2022 Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 Pfff ja... het zit weer tegen de 30 graden binnen. Iedere dag krijg ik de hitte er moeilijker uit, dus dan start je al warmer dan de dag ervoor. Nu de boel ff open, want binnen en buiten zijn inmiddels gelijk en dan maar weer tot laat opblijven om er wat warmte uit te krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 Iets voor de ren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 14 graden geloof ik niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 Fluffy en Pip hebben het zwaar de afgelopen dagen. Gelukkig heb ik nog vakantie en ben ik dus thuis om ze in de gaten te houden, ice pods neer te leggen en drink water te verversen. Morgen nog 1 dag zo extreem warm en dan gaan we wat zakken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 3 uren geleden, Lienappelsien zei: 14 graden geloof ik niet Ik weet niet, aluminium stoot natuurlijk wel het zonlicht af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 Maar je hebt ook nog omgevingsthemperatuur, ik denk dat het in een auto/caravan meer scheelt dan boven een ren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten