Lindaenluna Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 Hoi allemaal, Ik heb sinds 2 weken weer konijnen. Ik had een vrouwtje en een gecastreerde ram. Helaas moesten ze nog even apart, want hij was nog niet zo lang gecastreerd. Helaas overleed hij al na 2 dagen. Acute longontsteking en ontstoken hartzakjes gaven ze aan. Nu maak ik me om elk dingetje zorgen bij de kleine meid. Ze is 11 weken. Eet goed, drinkt goed. Heeft goede keutels. Elke dag mag ze lekker loslopen. Alleen het ene moment rent ze rond en het andere moment lijkt ze wel in slaap te vallen. Dan zit ze stil, oogjes soms halfdicht en reageerd ze nergens op. Een minuutje later weer wel en is ze weer actief. Is dit normaal? Ik ben gisteren naar de dierenarts geweest, want ze heeft ook vrij veel jeuk denk ik. Zie haar veel bijten en likken aan haar vachtje en met haar achterpoot krabben. Dus heeft ze een pipetje gehad. Maar ze was zo bang. Dus wil haar niet elke keer heen en weer slepen. De dierenarts vond haar er wel gezond uitzien. Maar herkent iemand dit? Groetjes van Linda en Luna Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 Konijnen doen wel vaak "hazenslaapjes". Hier ligt er nu bijvoorbeeld eentje languit uit te buiken. Ik snap wel dat je nu extra alert bent, maar ik lees niks zorgwekkends in je bericht. Waar ze last van heeft (jeuk) is nu behandeld door de dierenarts en ze vond haar er gezond uit zien. Heb je ze beiden bij hetzelfde adres vandaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaenluna Geplaatst: 8 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2022 Ja, allebei bij hetzelfde adres inderdaad. Ben soms zo overbezorgd. Nu zit ze ook even stil bij de ingang van haar kooi. Gewoon te niksen. Maar wellicht ben ik nu gewoon overbezorgd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...