Lienappelsien Geplaatst: 3 februari 2022 Delen Geplaatst: 3 februari 2022 2 uren geleden, Evee zei: Straks neem ik Harold en Sofie allebei mee in het mandje, kunnen ze samen stressen. Liefde is… samen stressen. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Inderdaad, hoewel Harold denk ik samen stretchen had verstaan. Ach hij wordt ook al een dagje ouder. 2 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 3 februari 2022 Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Ik vind Harold echt een mooi konijn. Sofie uiteraard ook, maar Harold heeft zo'n guitig koppie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Harold is ook echt enorm zacht en heeft een heel glanzend vachtje. Alsof er satijn in zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 3 februari 2022 Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Ah ja zo ziet het er ook uit. Inderdaad alsof er satijn in zit. Maar hij is geen satijnkonijn :). Sofie haar wond ook goedgekeurd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Ja, de hechting is er uit. Had ik zelf ook wel kunnen en durven doen, maar nu gecombineerd met Namu toch wel weer fijn, even controle. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2022 Sofie is echt heel knorrig geweest naar mij na haar castratie, maar inmiddels komt ze wel weer uit de hand eten en begint de rust en het vertrouwen weer een beetje terug te komen. Mijn dierenarts vertelde overigens gisteren dat ze deze week ook een voedster had moeten laten inslapen wegens baarmoederkanker, uitgezaaid naar de longen. Een dametje van 7 jaar oud. En dat het helaas geen uitzondering is, dat er echt regelmatig voedsters alsnog geopereerd moeten worden op latere leeftijd, of ingeslapen omdat het echt al te ver is. Dus dat het goed is dat ik de keuze gemaakt heb voor Sofie. Als ik zie hoe snel Sofie hersteld is, ben ik ook blij dat ik de keuze op deze leeftijd gemaakt heb. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 Ja zeker een goede keuze. Ik zou het echt heel onprettig vinden, een ongecastreerde voedster. Dan liever even de castratie, maar liever nog gecastreerd geadopteerd, dan dat je op latere leeftijd bij de gekste dingen moet denken aan kanker. Als ze nu wat krijgen weet je in elk geval zeker dat het dat niet is. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Ik dacht wat is ze toch allemaal aan het sjouwen, maar Sofie is schijnzwanger 🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten