Maudt Geplaatst: 23 januari 2022 Delen Geplaatst: 23 januari 2022 Maken jullie konijnen ook zoveel geluiden bij het drinken? Het lijkt wel alsof ik Pinkel hoor slikken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 23 januari 2022 Delen Geplaatst: 23 januari 2022 Ja zeker! Bij mijn eerste drie konijnen hoorde ik nooit wat. Gijs maakt schattige geluidjes tijdens het drinken, zo tutututut. Milly is echt slurp slurp gloekgloekgloek. Kiki had dat ook zo als Milly. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 januari 2022 Delen Geplaatst: 23 januari 2022 Ja, slurpen en van die bubbel en borrel geluidjes 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 23 januari 2022 Delen Geplaatst: 23 januari 2022 Ik heb een filmpje dat Hazel drinkt 🥰 je hoort dan ook heel zachtjes klokklokklok en slurp geluidjes 🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 23 januari 2022 Delen Geplaatst: 23 januari 2022 Hier ook! Vooral de dames grappig genoeg. Venco en Britt waren ook van die luidruchtige drinkers. Nala overigens ook. De heren hebben daar minder last van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TiN Geplaatst: 24 januari 2022 Delen Geplaatst: 24 januari 2022 Ja hoor, hier ook 😄 Grappig wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten