mintaka Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Snoet is duidelijk niet in zijn element :( Het houdt niet op en dadelijk bega ik een ongeluk als het zo verder blijft gaan.Straks naar Inge Thas met hem... Volgens mij kan ze met al het geld dat ik al aan haar heb gegeven een riante villa bouwen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Ach nee he? Jij bent echt een pechvogel zeg :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Sterkte met Snoet en Siebe. Ookal lijkt het nu zo moeilijk, na regen komt toch echt zonneschijn, ook voor jou! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 och neee jeetje zeg..... wat is er aan de hand met hem?succes!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 pfff ik heb echt medelijden met je. Het houd maar niet op. Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Ik weet niet wat er aan de hand is. Hij zat in een hoekje, helemaal nat van onderen. Zit suf met z'n ogen dicht. En hij ademt snel. Ik heb alvast metacam gegeven en primperan, omdat ik dacht dat het een keutelprobleem was, maar dat lijkt niet te helpen. Dus heb ik m'n bezoek aan een vriendin vanavond afgebeld en ga ik naar de DA... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Hij heeft net toch een stukje brood aangenomen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 o nee, wƩƩr ellende!!!Komaan Snoeteke, snel beter worden zene! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Ćls je gaat, probeer in ieder geval te voorkomen dat Snoet daar blijft, dat scheelt weer geld....Goed beschouwd had je Siebe ook dezelfde zorg kunnen geven als Inge deed (achteraf praten is altijd makkelijk)Misschien kan je daar nu lering uit trekken... Er zijn misschien ook grenzen aan wat redelijk is en wat niet meer...Jij zit straks nog jarenlang aan een schuld aan Inge vast..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Nee, ik kon Siebe niet dezelfde zorg geven, want hij moest inspuitingen krijgen met cortisone en zo.... Snoet eet trouwens weer. In wortel had hij geen zin, maar biksjes lustte hij wel...Hij hupste ook weer een beetje rond... Dus ik kijk het nog effe aan... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lizzie1981 Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 wat erg!! Heel veel sterkte! Ik zal voor je duimen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Ik denk dat Snoet weer OK is... Daarnet ging ik avondeten serveren en meneer kwam enthousiast aangesprongen...Voor niks mijn bezoek afgezegd, maar ja, beter dat dan een dood konijn natuurlijk... Ik blijf het wel in de gaten houden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Beter dan een consult voor niets naar de dierenarts....Gelukkig bespaar je dat nu..Fijna dat hij weer opgeknapt is ! Hopelijk even geen verrassingen meer nu...nah ja..open blijven staan voor positieve dan natuurlijk ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 Hoe gaat het met Snoet vanmorgen ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2008 Eerlijk gezegd ben ik nog niet gaan checken...Ben zelf half ziek namelijk... Ik zal eens gaan kijken nu ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2008 Snoet is weer helemaal ok Hij maakte weer zijn gekende rondje rond de gang met een stukje wortel in zijn bek. Heftig met zijn achterpoten naar achter trappend om duidelijk te maken dat het alleen van hem is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 Gelukkig maar. Beterschap he! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten