Fietje1979 Geplaatst: 11 december 2021 Geplaatst: 11 december 2021 Sinds een paar dagen zie ik dat Charlie soms een paar passen zet met achterdek in de lucht nu heb ik gelezen dat dat een teken van pijn kan zijn maar hij eet goed en drinkt goed hij zit buiten hij heeft wel een calciumarm dieet daarom dat ik ook een post in de forum voeding heb achtergelaten omdat hij wel veel afgevallen bruine beukenblaadjes eet heeft dit er mee te maken? hij keutelt ook goed soms is het wel aan de slappe kant dus ik heb geen idee
Boefje Geplaatst: 14 december 2021 Geplaatst: 14 december 2021 Ik heb geen idee. Misschien kun je dat beter aan een dierenarts vragen.
Evee Geplaatst: 14 december 2021 Geplaatst: 14 december 2021 Zijn er op het moment problemen met blaas en urinewegen die pijn kunnen geven? Krijgt hij medicijnen?
Kolino Geplaatst: 14 december 2021 Geplaatst: 14 december 2021 Ik zou in het geval van een calciumarmdieet nu wel alert worden. Dit kan een teken van problemen met de blaas zijn. Denk aan sludge of blaasstenen. Kun je schone urine opzuigen (dus vers geplast en zonder bodembedekker) om het te laten controleren op een blaasontsteking of andere problemen? Is Charlie gecastreerd? Dit om uit te sluiten of het niet hormonaal gedrag is. Een opgewonden konijn gooit ook de achterkant in de lucht.
Aanbevolen berichten