orpheus Geplaatst: 24 februari 2008 Delen Geplaatst: 24 februari 2008 Hallo,De titel is een beetje grappig bedoeld maar ik voel me toch een beetje rot. Het kan zijn dat onze twee konijntjes wat last hebben van overmatig stof. Natuurlijk nemen we de oorzaak weg maar kan het kwaad als ze stof binnen krijgen en zoja, wat kan ik doen aan het al binnen gekregen stof?Bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 24 februari 2008 Delen Geplaatst: 24 februari 2008 ik snap niet zo goed wat je bedoeld met stof???huisstof? of stof van de bodembedekker? wat gebruik je als bodenbedekking Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freud Geplaatst: 24 februari 2008 Delen Geplaatst: 24 februari 2008 Als ze binnen zitten is het natuurlijk wel logisch dat ze meer stof binnenkrijgen dan buiten. Ik ben ook altijd druk in de weer met de plumeau, maar af en toe een klein niesje kan ik ook niet voorkomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
orpheus Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2008 Ik bedoel huisstof. We zijn aan het verhuizen en er komt meer stof vrij dan ik had gedacht. Ik heb erg medelijden met ze en vraag me af of het schadelijk is voor ze... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 24 februari 2008 Delen Geplaatst: 24 februari 2008 Ik woon in een extreem stoffig oud huis waar ik iedere week moet afstoffen omdat je anders overal je naam in kunt schrijven, maar tot op heden lijkt het konijn er hier niet extreem onder te lijden. Zo af en toe een niesje, meer niet. Ik lees even mee met het topic hoe en wat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 24 februari 2008 Delen Geplaatst: 24 februari 2008 Het beste is je konijn dan toch ergens te zetten waar ze minder last hebben van dat stof want ze kunnen er wel degelijk problemen met de longen mee krijgen.Natuurlijk hangt dat ook af van de hoeveelheid stof die er vrij komt.Ik weet niet of je ook aan het verven of behangen bent? maar dat zijn ook niet bepaald zulke gezonde geuren voor konijnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 24 februari 2008 Delen Geplaatst: 24 februari 2008 ik heb hier ook n behoorlijk stoffig huis hoor, maar iedere week, pff wat een feest, ik doe t wel 2 keer per dag. Maarja dan ook geen niesjes meer hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
orpheus Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Even over het verven en stoffen:nee, ze stonden nog in de oude, kleine, stoffige woning. Nu staan ze stofvrij in een mooie, grote woning. Ik denk dat de schade inderdaad mee is gevallen.Bedankt voor het meedenken allemaal!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten