dexenbobbi Geplaatst: 21 november 2021 Geplaatst: 21 november 2021 Gister hebben we de nagels van Dex geknipt, maar bij de laatste nagel op zn achterpoot knipten we per ongeluk in het leven (donkere nagels, blijft lastig). Ik heb het bloeden kunnen stelpen, hij laat geen bloedvlekken achter en gedraagt zich redelijk normaal. Met de nadruk op redelijk want hij ligt veel in een hoekje, eet wel maar minder dan anders en Bobbi spiegelt zijn gedrag. Kan dit zijn omdat hij een beetje pijn heeft of moet ik dit zien als een alarmsignaal. Ik kan ze allebei meestal heel goed lezen, maar nu zit ik toch met twijfels.
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 21 november 2021 Geplaatst: 21 november 2021 Ai, vervelend! Heb je pijnstiller in huis die je een paar dagen in lage dosis kan geven? In dat doort gevallen, of bij een bijtwondje ofzo, doe ik dat altijd wel. Dat kan net even helpen om zich beter te voelen en wat meer te eten.
Evee Geplaatst: 21 november 2021 Geplaatst: 21 november 2021 Het schijnt wel behoorlijk pijnlijk te zijn voor konijnen, dus het kan zeker dat dat de oorzaak is. Hopelijk gaat het snel beter. Goed opletten dat het goed blijft gaan en lekker verwennen.
Aanbevolen berichten